Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

KLM in finale voor Gartner CRM Excellence Award

E.piphany laat klantsuccessen zien tijdens Europese Gartner CRM summit in London

Schiphol-Rijk, 28 april 2004 E.piphany, leverancier van intelligente CRM-oplossingen, maakt bekend dat KLM één van de drie finalisten is voor de Gartner CRM Excellence Award vanwege hun E.piphany CRM-implementatie. E.piphany zal de E.6 software laten zien tijdens dit evenement en een aantal cases van succesvolle E.piphany-klanten zoals BAT, ebookers, KLM en Swisscom Fixnet presenteren. Het is voor het derde opeenvolgende jaar een E.piphany-klant genomineerd is voor de award of deze gewonnen heeft.

De conferentie wordt van 27 tot en met 29 april gehouden in Londen.

Klanten van E.piphany participeren in vier presentaties en paneldiscussies tijdens de conferentie:

Woensdag 28 april


· Cristina Zanchi, CRM Director van KLM, genomineerd voor de CRM Excellence Award, presenteert de CRM-visie van KLM waarin ieder contact met de klant als mogelijkheid wordt gezien om de koop-en reiservaring te verbeteren, waardoor de winstgevendheid van het bedrijf wordt verhoogd en vastgehouden.


· Giles Cuthbert, hoofd CRM van ebookers, het grootste online reisbureau van Europa, presenteert de succesvolle inzet van E.piphany CRM bij het transformeren van de organisatie.

Donderdag 29 april


· Thomas Juker, Projectmanager CRM van Swisscom Fixnet, presenteert in het kader van de CRM Architecture and Technology Track specifieke en op ervaring gebaseerde richtlijnen voor het plannen, implementeren en integreren van bedrijfsbrede CRM-initiatieven strategieën voor het succesvol toepassen van CRM-architecturen, -functies en applicaties.


· Theo van der Steen, CRM consultant van BAT, presenteert een praktijkverhaal over het gebruik van de E.piphany Sales, Services en Marketingoplossing bij de ondersteuning van hun Consumer Dialogue project.

KLM sluit zich aan bij de groep van klanten die in voorgaande jaren genomineerd zijn voor de Gartner CRM Excellence Awards vanwege hun gebruik van E.piphany CRM-oplossingen zoals Hard Rock Café en Bank One. Winnaars van de CRM Excellence Award waren Banco Bital, Boise Office Solutions en GSI Commerce. Op donderdag 29 april wordt de award uitgereikt aan de winnaar.

Voor meer informatie over deze en ander E.piphany CRM-implementaties: www.epiphany.com.

Voor meer informatie over de Gartner CRM Excellence Awards: www.gartner.com/us/crmexcellence

Over E.piphany

E.piphany (Nasdaq: EPNY) is leverancier van marketing-, verkoop-, en serviceoplossingen voor de grootste bedrijven, wereldwijd. E.piphany E.6 is een geïntegreerde softwaresuite die marketing-, verkoop- en servicefunctionaliteit combineert met real-time intelligentie. Deze suite, E.piphany E.6, stelt bedrijven in staat hun klanten beter te begrijpen en de ideale actie te ondernemen voor een betere klanttevredenheid, verhoogde omzet en lagere kosten. E.piphany's oplossing is gebouwd op het meest geavanceerde, webgebaseerde CRM-platform dat in de industrie is te vinden, resulterend in snelle en eenvoudige implementaties. Daarbij zijn E.piphany-oplossingen ook naadloos te integreren in de bestaande infrastructuur. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, Californië. Het Benelux-kantoor is gevestigd in Schiphol-Rijk, Amsterdam.