Ingezonden persbericht
ProClarity benoemt Four Points tot Consulting Partner
Sterke combinatie van diepgaande expertise en krachtige oplossingen
's-Hertogenbosch, 28 april 2004 - ProClarity, leverancier van analytische softwareoplossingen, heeft Four Points in Maarssen benoemd tot Consulting Partner. ICT-organisatie Four Points legt zich toe op het oplossen van vraagstukken op het gebied van managementinformatievoorziening. Daarbij richt het bedrijf zich primair op de financiële sector. Four Points completeert zijn oplossingenportfolio met de analyseoplossingen van ProClarity om de dienstverlening aan zijn klanten verder uit te breiden.
Als specialist op het gebied van managementinformatie heeft Four Points zijn producten en diensten opgebouwd rond de pijlers business intelligence en datawarehouses. Vanuit deze basis kunnen de Four Points-professionals klanten zowel op deelgebieden als met een geïntegreerde aanpak ondersteunen. Het aanbod varieert van projectmanagement en pakketselecties tot het ontwerpen, implementeren, onderhouden en beheren van complete managementinformatieoplossingen. Om binnen al deze elementen de hoogste kwaliteit te garanderen, werkt het bedrijf nauw samen met gespecialiseerde partners.
John Boham, General Manager van Four Points, zegt over de samenwerking: "De noodzaak van kwalitatieve en betrouwbare informatie over diverse bedrijfsactiviteiten, klantbehoeften en de concurrentie in een snel veranderende markt is groot. Dat maakt het genereren van kwalitatieve informatie essentieel voor het functioneren van een organisatie. Wij ondersteunen onze klanten met advies en een tooling-set om de juiste sturingsinformatie te genereren. De oplossingen van ProClarity zijn een goede aanvulling op onze producten en diensten, en stellen ons in staat onze klanten nog beter te bedienen. Bovendien werkt ProClarity nauw samen met Microsoft, waardoor zijn Business Intelligence-oplossingen naadloos integreren met Microsoft OLAP-oplossingen. Al deze elementen versterken onze marktpropositie aanzienlijk."
De partnerstrategie van ProClarity bestaat uit verschillende programma's. Zo kunnen partners de status Reselling Partner, Consulting Partner of OEM Partner krijgen. Het eerste programma richt zich vooral op de verkoop en ondersteuning van ProClarity BI-oplossingen, terwijl Consulting Partners vooral een adviserende rol hebben. OEM Partners integreren ProClarity in softwareoplossingen zoals Enterprise Resource Planning (ERP) of e-commerce.
###
Over ProClarity Corporation
ProClarity levert analytische softwareoplossingen die de snelheid vergroten waarmee bedrijven gefundeerde beslissingen nemen en op basis daarvan de bedrijfsprestaties verbeteren. ProClarity levert vanaf 1995 innovatieve analyseoplossingen aan Global 3000-bedrijven. ProClarity verzekert ze van een maximale ROI op technologie-investeringen en van oplossingen op maat voor bedrijfs- en beslissingsprocessen. Het hoofdkantoor van ProClarity staat in Boise, Idaho (VS), en het bedrijf heeft regionale verkoop- en servicekantoren in Europa en Azië. Het internationale hoofdkantoor is gevestigd in Nederland. ProClarity ondersteunt momenteel ruim 1.600 klanten wereldwijd. De analyseoplossingen van ProClarity helpen bedrijven als ABN AMRO, AT&T, GE Capital, Reuters, Reckitt Benckiser, Kerry Foods, Siemens, Scottish & NewCastle Retail en Telewest bij het meten, voorspellen en optimaliseren van hun bedrijfsprestaties door het faciliteren van betere samenwerking en accurater beslissingen.
Ingezonden persbericht