Gemeente Ambt Montfort
Ontwerpbesluit en uitnodiging informatieavond
Burgemeester en wethouders van de gemeente Ambt Montfort hebben een
ontwerp welstandsnota opgesteld. Hierin staat de architectonische
beleving van ons gemeentelijke grondgebied beschreven en de criteria
die daaraan gekoppeld zijn op het gebied van welstand. De
welstandsnota ligt vanaf 22 april 2004 gedurende vier weken ( tot 21
mei) voor u ter inzage op de afdeling Grondgebiedzaken van ons
gemeentehuis.
Inzien kan op werkdagen van 9.00 uur tot 12.00 uur en op afspraak op
dinsdagavond van 17.00 tot 19.00 uur.
Op aanvraag heeft u, gedurende de termijn van terinzagelegging,
gelegenheid tot een gedachtewisseling over het ontwerp van het besluit
en kunt u mondeling bedenkingen inbrengen.
Als u een toelichting wenst, verzoeken wij u een afspraak te maken met
mevr. J. Minkels van onze gemeente.
Bereikbaar op telefoonnummer: 0475-538885. Omdat wij hopen op een
brede belangstelling voor dit onderwerp organiseren wij een
informatieavond voor alle raadsleden, commissieleden en burgers van
onze gemeente.
UITNODIGING INFORMATIEAVOND WELSTANDSNOTA
Op 26 april a.s. organiseren wij een informatieavond/inspraakavond
waarbij wij de concept welstandsnota aan u willen presenteren. De
avond is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in de
architectonische uitstraling van ons gemeentelijk grondgebied of
anderszins is geïnteresseerd in het welstandsbeleid van de gemeente.
De bijeenkomst vindt plaats in de raadszaal van het gemeentehuis aan
de Schaapsweg 20 te St. Odiliënberg, en start om 20.00 uur.
Aan de orde komen onder meer:
* Aanleiding en algemene informatie over het ontstaan van de
welstandsnota;
* Algemene beschrijvingen van diverse gemeentelijke gebieden binnen
onze gemeente;
* Gebiedsgerichte criteria waarmee de welstandscommissie na
vaststelling van de welstandsnota zal gaan werken.
Naar verwachting zal de informatieavond rond 21.30 uur worden
afgerond.
U bent van harte welkom!