UWV
Nieuw op de site: Stel uw vraag en lees meteen wat het antwoord is
15 april 2004
Vanaf 19 april komt er via uwv.nl de mogelijkheid om een vraag te
stellen via het internet. Deze toepassing is in eerste instantie voor
werknemers bedoeld. In het systeem zijn zo'n 300 vragen en antwoorden
als basis ingevoerd. Deze vragen en antwoorden zijn ontleend aan de
meest gestelde vragen die door het klantencontactcentrum in Assen
worden afgehandeld.
Doel van de extra mogelijkheid op internet is om de dienstverlening
aan onze klanten te verbeteren. Via de website is service dag en nacht
bereikbaar is, 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Het systeem is uitgebreid getest door inhoudelijk experts van UWV,
waarbij geprobeerd is zo veel mogelijk vragen in 'klantentaal' in te
voeren. Hierbij zijn ook leden van de clientenraad betrokken.
Nieuwe vragen waarop nog geen antwoord is geformuleerd, worden direct
gesignaleerd via het systeem. Wekelijks voegen wij nieuwe vragen en
antwoorden toe.