CLIENTLOGIC
ClientLogic begint 2004 met klinkend succes
ClientLogic bevestigt marktleiderspositie met 13 nieuwe klanten, en
uitbouw en vernieuwing van bestaande contracten en relaties.
Den Haag, Nederland. ClientLogic Corporation, een toonaangevende
internationale Business Process Outsourcer in de contactcenter sector,
kondigde onlangs aan dat het succesvol aan 2004 begonnen is, met de
aanwinst van een indrukwekkende groep nieuwe klanten, maar ook met de
uitbouw en vernieuwing van bestaande contracten en relaties. Deze
aanwinsten werden gemaakt op het volledige 'right-shore'-netwerk van
on-shore, nearshore en offshore sites van ClientLogic. Dit
verkoopsucces is mede een gevolg van de acquisitie van Service Zone
Holdings, Inc. door ClientLogic in januari 2004, waardoor de
ClientLogic klanten uitgebreide globale contactcenter-mogelijkheden en
een dynamisch personeelsbestand kregen.
De sterke resultaten van ClientLogic in het eerste kwartaal zijn
een weerspiegeling van het voortdurende vertrouwen van de klanten in
de capaciteit van het bedrijf om hoogwaardige geoutsourcete
klantenondersteuning en klantenbeheeroplossingen te leveren. Het
sterke kwartaal van ClientLogic omvatte zes nieuwe klanten die
gezamenlijk goed zijn voor ruim $50M aan contracten en zeven
uitbreidingen en vernieuwingen van bestaande contracten en relaties
met bijkomende plaatsen en diensten in contactcenters. Met dit succes
verstevigt ClientLogic zijn leiderspositie in end-to-end
klantenbeheeroplossingen voor de OEM- en de ISP-markten. Bovendien
zijn verschillende nieuwe klanten leiders in de financiële diensten-
en verzekeringssector, waardoor ClientLogic een stevige greep op deze
markt krijgt.
'ClientLogic is op weg om zijn droom te vervullen door de
toonaangevende contactcenter Business Process Outsourcer te worden. We
begonnen het eerste kwartaal met de acquisitie van Service Zone,
waardoor ClientLogic de schaalgrootte en het vermogen verkreeg om de
wensen en behoeften van onze klanten te kunnen blijven vervullen,' zei
David Garner, president en CEO van ClientLogic. 'Met de nieuwe
contactcenters on-shore, nearshore en offshore kunnen we onze klanten
strategisch bijstaan om de 'right-shore' voor hun outsourcing
ondernemingen te zoeken. Deze verhoogde capaciteit en hiernaast de
voortdurende focus op operational excellence zorgden voor een
fenomenale groei in het aantal klanten en plaatsten ClientLogic in een
goede concurrerende positie voor verdere groei.'
De 'right-shore'-strategie van ClientLogic staat centraal in de
groei van het bedrijf. De acquisitie van Service Zone vergrootte de
internationale aanwezigheid van ClientLogic met een contactcenter met
1500 plaatsen in Pasig City, de Filippijnen. ClientLogic is werkzaam
in 12 landen: USA, Canada, Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, India,
Ierland, Mexico, Spanje, Nederland, de Filippijnen en het Verenigd
Koninkrijk en opereert vanuit 52 locaties waaronder 39 contactcenters,
7 fulfilment en respons processing faciliteiten en administratieve
kantoren.
Over ClientLogic
ClientLogic Corporation is een toonaangevende, internationale Business
Process Outsourcer in de contactcenter- en de fulfilmentbranche. Het
hoofdkantoor van ClientLogic, een dochteronderneming van het Canadese
conglomeraat Onex Corporation, is gevestigd in Nashville, Tennessee
(V.S.). Het Europese hoofdkantoor is in Nederland
gevestigd. ClientLogic heeft 52 vestigingen in 12 landen in
Noord-Amerika, Europa en Azië en heeft meer dan 250 toonaangevende
klanten, zoals Sony Corporation, Gateway, TiVo, ABN AMRO, National
Geographic Television en 9Telecom.
ClientLogic biedt een ruim assortiment aan diensten, zoals
geïntegreerde klantenwerving, multi-channel klanten- en technische
ondersteuning (telefoon, fax, e-mail, chat, self-help, enz.),
e-commerce diensten, list management en list broking, databaseontwerp
en -ontwikkeling en warehousing/fulfilment. Voor bijkomende informatie
over het bedrijf, surf naar www.clientlogic.com.
Voor bijkomende informatie kunt u contact opnemen met: Kelly Albada
Jelgersma, ClientLogic, 070-3051755,
kelly.albada.jelgersma@clientlogic.nl.
15 apr 04 09:21