Ingezonden persbericht
Boek Operationele Marketing: het 7-stappenplan voor marktbewerking verschenen
Beste redactie
Het boek 'Operationele Marketing: het 7-stappenplan voor marktbewerking' beschrijft marketing vanuit een ander perspectief. "Organiseer commercie als een fabriekproces!" In het 7-stappenplan voor marktbewerking wordt uitgelegd hoe een bedrijf de marktbewerking succesvol kan organiseren. Dit wordt geïllustreerd aan de hand van een fabrieksproces. Door marktbewerking als een fabrieksproces te benaderen kan het ook als zodanig georganiseerd worden: het draait om een vaste systematiek van telkens dezelfde handelingen en bewerkingen. Het optimaliseren van dit proces bestaat uit zeven stappen. Door het continu doorlopen van deze 7 stappen bereikt de organisatie altijd de gewenste uitkomst. Door de verassende combinatie van theorie, praktijk en vele opdrachten, daagt het iedere commercieel medewerker uit zijn eigen marktbewerking kritisch onder de loep te nemen. Mensen uitdagen en stimuleren. Omdat het stellen van de juiste vragen effectiever is dan het geven van het goede antwoord. Het 7-stappenplan geeft u de juiste vragen en een bewezen methodiek. Zie ook: WWW.DeKlantenFabriek.nl
----------
Voor meer informatie over deze titel, een interview met de auteur of voor het aanvragen van een recensie-exemplaar, kunt u contact opnemen met:
Marc Appels
T 020-5755800
marc.appels@pearson.com
Boekinformatie
Titel: Operationele marketing; het 7-stappenplan voor
marktbewerking
Auteur: Michiel van Mens
ISBN: 90-430-0868-0
Uitgever: Pearson Education Benelux
Imprint : Prentice Hall
----------