Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Telecom- en webintegratie centraal bij AccountView

Integratie en flexibiliteit AccountView-software biedt partners én klanten veel mogelijkheden

Amsterdam, 13 april 2004 - Voor het vijfde jaar in successie is AccountView, leverancier van geïntegreerde bedrijfssoftware, aanwezig op The ICT & Networking Event 2004 in de RAI. Tijdens deze beurs staan op de AccountView-stand diverse toepassingen, noviteiten en oplossingen centraal waaronder CTI-integratie, web-accounting, webwinkels en decentraal projectbeheer.

"Elk jaar biedt The ICT & Networking Event een platform om klanten en partners te informeren over de nieuwe mogelijkheden van onze software. Innovaties met als doel om de efficiency en het rendement van klanten te verhogen. Niet alleen bestaande partners en klanten bezoeken onze stand, maar ook steeds meer softwarehuizen weten de weg naar AccountView te vinden. Men is op zoek naar stabiel werkende software die gemakkelijk integreert met de eigen applicaties, MS Office en internet. In de afgelopen jaren zijn er al tientallen koppelingen met brancheapplicaties en add-on modules gerealiseerd. Voor ons een teken dat onze software als zeer flexibel en stabiel wordt ervaren door onze partners en klanten", aldus Casper Haspels, Directeur Verkoop en Marketing AccountView. "Aan de diverse innovatieve toepassingen ziet de branchepartner dat AccountView state-of-the-art producten levert waarmee de organisatie probleemloos de juiste oplossing aan haar klanten kan aanbieden."

Een voorbeeld van een dergelijke toepassing is de AccountPlus CTI-Integratie module. De CTI-integratie (Computer Telephony Integration) zorgt voor een naadloze integratie tussen de telefooncentrale en AccountView. Door middel van een muisklik op het telefoonnummer van de relatie, klant of leverancier in AccountView, wordt het telefoonnummer automatisch gedraaid. Dit voorkomt onnodig 'verkeerd verbonden'-telefoontjes en het bespaart de organisatie telefoonkosten. De AccountPlus CTI-integratie werkt op basis van telefoonnummerherkenning. Door het meegezonden telefoonnummer van de beller worden de gegevens uit AccountView opgeroepen. Zo verschijnen gegevens als contacthistorie, openstaande posten, actuele orders en stamgegevensautomatisch op het scherm van de medewerker. Dit bespaart zowel de medewerker als de klant veel tijd.

De verschillende oplossingen zijn te zien op de AccountView-stand, standnummer 10.102, tijdens The ICT & Networking Event 2004 van 20 t/m 22 april.

Over AccountView

Sinds 1987 levert AccountView modulair opgebouwde business software aan meer dan 12.000 klanten in Nederland, Duitsland en Engeland. Deze flexibele en snel te implementeren software automatiseert en integreert meerdere bedrijfsprocessen, waaronder de financiële administratie, handel, logistiek, project- en urenadministratie, relatiebeheer en accountancy - al dan niet met een internetkoppeling. AccountView wordt verkocht en ondersteund door een netwerk van onafhankelijke partners die evenals AccountView de nadruk leggen op langdurige relaties. Bekende namen in het klantenbestand van AccountView zijn onder andere: Allianz Europe, De Jong Intratours, GIBO Groep, Toyota Industrial Equipment Nederland, KLM Exel, Mazars en Free Record Shop Online. Meer informatie over AccountView vindt u op www.accountview.com.