31-3-2004
Hyundai wakkert de oranjekoorts aan
Hyundai, de officiële sponsor van het komende Europees kampioenschap
voetbal in Portugal, neemt alvast een voorschot op Euro 2004. Tijdens
het Hyundai Football World Championship 5 tegen 5-toernooi kunnen
deelnemers EK-kaarten winnen voor de wedstrijden van het Nederlands
Elftal in de eerste ronde van Euro 2004.
Op 12 april barst de strijd los in Breda.
Hyundai is hoofdsponsor van NAC Breda. Daarom wordt de Nederlandse
editie van het 5 tegen 5-toernooi gespeeld op het trainingscomplex van
de Bredase eredivisieclub. Zestien Nederlandse teams, verdeeld over
vier poules, strijden op paasmaandag 12 april in Breda om de winst. De
poulewinnaars verdienen toegangskaarten voor een wedstrijd van het
Nederlands Elftal in de eerste ronde van het Europese kampioenschap in
Portugal. Maar er zijn meer manieren om kaarten te winnen, want de
Hyundai EK Road Show is aanwezig. De hoofdprijzen van allerlei quizzen
en spelletjes bestaan uit setjes van twee kaarten voor een wedstrijd
van het Nederlands Elftal tijdens het EK.
Op de dag van het 5 tegen 5-toernooi neemt Hyundai ook de enorme 4
meter hoge Goodwill Ball mee. Oranjesupporters kunnen het team van
coach Dick Advocaat een hart onder de riem steken door hun aanmoedigen
en tips op de bal te schrijven. Vlak voor de start van Euro 2004
krijgen de bondscoach en zijn team de Goodwill Ball overhandigd.
Onvergetelijk verblijf
De winnaar van het Nederlandse kampioenschap voetbal voor 5 tegen
5-teams plaatst zich direct voor de Europese finale op zaterdag 8 mei
plaats in Rüsselsheim, Duitsland. Het Europese team dat hier de
sterkste blijkt, gaat naar Portugal en mag daar de passie en opwinding
van het Europese kampioenschap voetbal meebeleven.
Enkele dagen voor openingswedstrijd van Euro 2004 op 12 juni, strijden
de twaalf finalisten uit de gehele wereld om de uiteindelijke
wereldtitel. Het winnende team mag zich dan de officiële
wereldkampioen noemen van de Hyundai Football World Championships.
Alle finalisten van dit toernooi genieten, ongeacht het resultaat, van
een onvergetelijk verblijf in Portugal. Als gasten van Hyundai Motor
Company krijgen ze gratis vliegtickets, hotelovernachtingen en
VIP-kaarten voor één van de wedstrijden in de eerste ronde van het
Europees kampioenschap voetbal in Portugal!
Hyundai en voetbal worden in één adem genoemd door de sponsoring van
NAC Breda, Euro 2004 en het WK 2006 in Duitsland. De Oranjekoorts
stijgt door Hyundai naar grote hoogten!
AutoRai