Workshop 'Hoe haal ik meer uit marktonderzoek?'
04-03-2004 In moeilijke tijden is het verleidelijk te besparen op
onderzoek. Terwijl marktonderzoek juist kan helpen bij het maken van
de goede keuzes.
Of dat nu gaat om het testen van nieuwe producten of diensten,
aanboren van nieuwe doelgroepen of testen van een nieuwe
communicatiecampagne, onderzoek is het sleutelbegrip.
Meer weten? Nederland~ICT en Brodeur Marketing organiseren op 7 april
a.s. de workshop 'Hoe haal ik meer uit marktonderzoek?'.
Twee specialisten van Brodeur Marketing mantelpartner van
Nederland~ICT geven deze middag een korte workshop over de laatste
ontwikkelingen op het gebied van marktonderzoek en slimme manieren om
beter onderzoek te doen. Aan bod komen ook het aankopen van onderzoek
en wat je concreet met onderzoeksgegevens kunt doen.
Kortom: Betere keuzes maken en meer resultaat boeken met
marktonderzoek.
De sessie is exclusief voor leden van FENIT, ICT Telecom en VIFKANTEC
en vooral bedoeld voor de marketing-/verkoopmensen bij middelgrote tot
grote bedrijven. Het wordt echter geen grote groep, want het dient wel
een interactieve sessie te blijven. We streven naar een tafel met
maximaal 20 deelnemers.
U bent van harte welkom op 7 april a.s. rond 15.00 uur op het kantoor
van Nederland-ICT in Woerden. We stoppen om ongeveer 17.30 uur en
sluiten af met een borrel.
U kunt zich aanmelden tot 31 maart a.s. bij Nederland~ICT, Barbara
Vroon, e-mail : barbara.vroon@nederlandict.nl
copyright FENIT 2004
FENIT