5-4-2004
Gloednieuwe Opel Astra nu bij de Opel-dealer
De derde generatie van de Opel Astra staat vanaf vrijdag 2 april bij
de Nederlandse Opel-dealers in de showroom. Alle voortekenen wijzen
erop dat de Astra alles in zich heeft een groot succes te worden. De
nieuwste versie van Opels bestseller mocht tot het moment van
showroomintroductie maar liefst 2500 klantenorders noteren.
De Astra-introductie gaat gepaard met een aantrekkelijke actie waarmee
veel klantvoordeel te behalen is. Opel biedt op de Astra vier
verschillende introductiepakketten aan. Alle vier pakketten omvatten
airconditioning en een Radio / CD / MP3-speler. Ieder pakket biedt
daarnaast zijn eigen accenten. Als de Astra voor 15 april wordt
besteld is het klantvoordeel op de introductiepakketten extra groot,
met een klantenvoordeel dat kan oplopen tot wel 1770 -.
De nieuwe Astra is alleen al om zijn verschijning een bezoek aan de
showroom waard. De dynamische lijnen van de nieuweling zorgen voor een
geheel eigen gezicht in het C-segment. De sportieve indruk die door de
buitenzijde wordt gewekt, wordt door de dynamische rijeigenschappen
daadwerkelijk ingelost.
Vanaf de introductie is de Astra verkrijgbaar in een groot aantal
varianten. De Astra is met vier verschillende benzine- en twee
verschillende dieselmotoren leverbaar. In september wordt daar dan nog
één diesel en één benzinemotor aan toegevoegd. In combinatie met de
vijf verschillende uitrustingsvarianten en verschillende
optiepakketten, maakt dit de keuzemogelijkheden groot.
Met een vanafprijs van 18.250,- vormt de Astra een aantrekkelijke
aanbieding, zeker gezien de complete uitrusting en de krachtige en
efficiënte motoren. Alle genoemde factoren dragen bij aan het vroege
verkoopsucces van de Astra, nog voor de showroomintroductie.
Het verkoopsucces van de Astra blijft niet alleen beperkt tot
Nederland. In Europa mocht Opel voor de nieuwe Astra al bijna 50.000
klantenorders noteren. Opel Nederland verwacht dit jaar 12.500 nieuwe
Astras te verkopen.
AutoRai