Digitale Gemeente Houten

Meldpunt Irritatie verzamelt ergernissen van inwoners

donderdag 1 april 2004 - Bron: Houtens Belang

Houtens Belang zal na het succes in 2003 ook in 2004 weer actief zijn met het Meldpunt Irritatie. In de maand april start een campagne (4 weken lang) om aan de inwoners van Houten te vragen te melden waaraan zij zich aan irriteren in Houten. In tegenstelling tot eerdere berichten gaat Houtens Belang deze campagne maximaal twee maal per jaar voeren.

Ook dit is een initiatief dat past in de filosofie van Houtens Belang om zo veel mogelijk met de inwoners te communiceren over het wel en wee in de gemeente. Op deze wijze krijgt men niet alleen inzicht in wat de inwoner het meest irriteert maar ook welke irritaties het vaakst worden aangedragen. Dit is belangrijk om te weten zodat er eerst gewerkt kan worden aan datgene wat de inwoners het meest dwarszit.

Steeds aan het eind van de campagne (in het najaar volgt er weer een) zal Houtens Belang een Top 3 publiceren van de meest gemelde irritaties. Houtens Belang zal tevens aangeven welke acties er worden ondernomen om een aanzet te geven om deze irritaties weg te nemen. Ook de respondenten worden actief betrokken in het nadenken over oplossingen en alternatieven.

Inwoners van Houten: laat ons ook via deze weg weten wat u ergert in Houten. Pas dan kunnen we gericht actie ondernemen. Natuurlijk kunnen we niet garanderen dat het onmiddellijk wordt opgelost maar u kunt rekenen op onze actieve inzet.

De reacties worden op 2 manieren verzameld:

1. via de website www.houtensbelang.nl

2. middels een e-mail bericht naar meldpuntirritatie@houtensbelang.nl

Copyright © Stichting Digitale Gemeente Houten 1996 - 2004 Deze website is een particulier initiatief en wordt derhalve NIET beheerd door de overheid (gemeente Houten).