Meldpunt Irritatie verzamelt ergernissen van inwoners
donderdag 1 april 2004 - Bron: Houtens Belang
Houtens Belang zal na het succes in 2003 ook in 2004 weer actief zijn
met het Meldpunt Irritatie. In de maand april start een campagne (4
weken lang) om aan de inwoners van Houten te vragen te melden waaraan
zij zich aan irriteren in Houten. In tegenstelling tot eerdere
berichten gaat Houtens Belang deze campagne maximaal twee maal per
jaar voeren.
Ook dit is een initiatief dat past in de filosofie van Houtens Belang
om zo veel mogelijk met de inwoners te communiceren over het wel en
wee in de gemeente. Op deze wijze krijgt men niet alleen inzicht in
wat de inwoner het meest irriteert maar ook welke irritaties het
vaakst worden aangedragen. Dit is belangrijk om te weten zodat er
eerst gewerkt kan worden aan datgene wat de inwoners het meest
dwarszit.
Steeds aan het eind van de campagne (in het najaar volgt er weer een)
zal Houtens Belang een Top 3 publiceren van de meest gemelde
irritaties. Houtens Belang zal tevens aangeven welke acties er worden
ondernomen om een aanzet te geven om deze irritaties weg te nemen. Ook
de respondenten worden actief betrokken in het nadenken over
oplossingen en alternatieven.
Inwoners van Houten: laat ons ook via deze weg weten wat u ergert in
Houten. Pas dan kunnen we gericht actie ondernemen. Natuurlijk kunnen
we niet garanderen dat het onmiddellijk wordt opgelost maar u kunt
rekenen op onze actieve inzet.
De reacties worden op 2 manieren verzameld:
1. via de website www.houtensbelang.nl
2. middels een e-mail bericht naar meldpuntirritatie@houtensbelang.nl
Copyright © Stichting Digitale Gemeente Houten 1996 - 2004
Deze website is een particulier initiatief en wordt derhalve NIET
beheerd door de overheid (gemeente Houten).
Digitale Gemeente Houten