Brussels Airlines
1/04/2004 > SN Brussels Airlines introduceert nieuwe business service
op lang haul vluchten
SN Brussels Airlines introduceert vandaag een totaal vernieuwde
business class service voor de long haul vluchten. Aan boord van de
Airbus 330-300 toestellen kunnen passagiers vanaf vandaag genieten
van een compleet vernieuwde `First Class' maaltijdservice en van een
uitgebreid gamma comfort items.
Nieuwe dekens, nieuwe kussens, nieuwe `stille' hoofdtelefoons, nieuwe
verzorgingsproducten en nieuwe originele maaltijden... Een nieuwe
lente, een totoaal vernieuwd business class product aan boord van de
Airbus 330-300 lange afstandsvloot van SN Brussels Airlines.
De voorbije maanden heeft het Inflight Departement van SN Brussels
Airlines hard gewerkt aan de verbetering van de service voor de
business class klanten. Proefrondes, brainstorming sessies,
bevragingen van passagiers, feedback van het kabinepersoneel en
testvluchten werden georganiseerd om het nieuwe service concept te
ontwikkelen.
« We rollen de rode loper uit voor de passagiers die in Business Class
met SN Brussels Airlines naar Afrika reizen », zegt Vice President
Inflight Services Luc Casier. « We introduceren een zeer
gepersonaliseerde vijf gangen menu sevice. Elke passagier in business
class kan zélf zijn maaltijd samenstellen. Onze klanten zullen zeker
ons aanbod van gezonde ingrediënten waarderen. Met deze nieuwe service
brengen we een product vergelijkbaar met de First Class van de grote
gloriedagen van luchtvaart opnieuw aan boord. Passionate about you, is
meer dan ooit onze slogan. »
De nieuwe service begint met een welkomstdrankje (Duval champagne,
Kirr Royal, ...) en een selectie warme aperitiefnootjes. Na het
aperitief en de Hors d'Oeuvre kunnen de passagiers een salade en een
dressing kiezen. Nadien volgt een hoofdschotelkeuze : gegrild vlees,
vis of kip en een keuze van 3 verschillende sauzen. De kaasselectie,
het dessert aanbod en de Neuhaus chocolade zijn uiteraard Belgisch.
Later tijdens de vlucht, wanneer de passagier van het rijke filmaanbod
geniet, wordt Häagen Dazs ijscreme aangeboden.
De wijnkaart is uitgebreid en verbeterd. Niet alleen met Franse
kwaliteit (Pouilly Fumé, Morgon, Saint Véran, ...) maar ook met een
selectie Wereldwijnen en Vintage Port `Grahams 1995
Uiteraard kunnen alle passagiers in Business Class Longhaul net zoals
vroeger mijlen sparen van het getrouwheidsprogramma Privilege en
reizen in comfortabele verstelbare zetels (155 graden) met
individueel videoscherm en veel beenruimte (157 cm). Alle passagiers
die in Business Class vliegen genieten van ticketflexibiliteit en van
een uitgebreid aanbod kranten en weekbladen. Op de grond kunnen C
Class klanten gebruik maken van een aparte check-in en comfortabele
lounges .
Vorige maand lanceerde SN Brussels Airlines ook al een totaal nieuw
`Brussels Bistro » concept in de Economy Class van de Europese
vluchten.
Over SN Brussels Airlines:
SN Brussels Airlines is de Belgische full-service
luchtvaartmaatschappij met zetel in Brussel die voor haar klanten de
poort opent naar Europa, Afrika en de Verenigde Staten. De
maatschappij, die meer dan 1.850 medewerkers telt, staat borg voor
meer dan 285 stipte vluchten per dag naar 53 Europese en 15 Afrikaanse
steden, alsook voor 1 dagelijkse vlucht tussen Brussel en Chicago en
22 daarop aansluitende bestemmingen in de Verenigde Staten. Vanaf 16
mei 2004 wordt ook een lijnvlucht Brussel - New York aangeboden. De
moderne vloot van SN Brussels Airlines bestaat uit 38 vliegtuigen met
een business en economy class afdeling. SN Brussels Airlines heeft
samenwerkingsakkoorden met gereputeerde partners. Sinds 14 december
verbindt SN Brussels Airlines ook dagelijks de luchthaven van Zaventem
en Parijs Noord met de hogesnelheidstrein Thalys.
Voor verdere informatie kunt u terecht bij:
Geert Sciot, Vice-President Communication
Cédric Leurquin, Manager External Communication
Tel.: +32 (0)2 723 84 00
Fax : +32 (0)2 723 84 09
GSM : +32 477 77 49 11 +32 475 42 55 07
Email: gsciot@brusselsairlines.com - cleurquin@brusselsairlines.com