Ingezonden persbericht
Persinformatie
NIEUW ALBUM VAN MARCO BORSATO TOCH OP CD
Exclusief verkrijgbaar bij BelCompany
Amsterdam, 25 maart 2004 - Het nieuwe album van Marco Borsato Zien is nu ook op CD te beluisteren. In Nederland was het album tot nu toe alleen te koop op DVD. Vanaf 27 maart a.s. is de CD gratis verkrijgbaar bij aankoop van een product of dienst van BelCompany, de grootste telecomwinkel in de Benelux.
BelCompany wil met deze actie aan de wensen van het Nederlandse publiek tegemoet komen. "Wij weten dat mensen ook graag onderweg of op de werkvloer van Marco's muziek willen genieten. Vandaar dat het nieuwe album Zien nu bij ons op CD verkrijgbaar is", aldus Ginus Tiemessen, Algemeen Directeur van BelCompany. Volgens Tiemessen heerst er momenteel een ware Marcomania: "De DVD Zien was op voorhand al drievoudig platina. We verwachten dan ook dat de gratis CD bij onze producten en diensten goed zal aanslaan bij onze klanten." Het album Zien van Marco Borsato heeft een winkelwaarde van ^ 19,95 en is alleen verkrijgbaar bij BelCompany.
Gratis kaartjes voor concert van Marco Borsato op 9 juni 2004
Alleen bij BelCompany, bij aanschaf van Samsung en/of Orange product/dienst
In juni zal Marco Borsato opnieuw een aantal spetterende optredens in de Rotterdamse Kuip verzorgen. De kaarten hiervoor waren niet aan te slepen en alle geplande concerten zijn uitverkocht. Voor wie aankomende zomer toch nog een concert in de Kuip wil bijwonen heeft BelCompany goed nieuws: het eerste concert op 9 juni a.s. is namelijk uitsluitend toegankelijk voor klanten van BelCompany. Bij aankoop van een product of dienst van Samsung of Orange geeft BelCompany twee gratis concertkaarten weg.
Einde persinformatie, 25 maart 2004.
Voor meer informatie,