Ingezonden persbericht
Persbijeenkomst: Broodje Direct Marketing
Relaties creëren en behouden, daar draait het om op woensdag 24 maart. Dan
organiseert Brodeur Worldwide het "Broodje Direct Marketing". Aan de hand
van cases als Essent en de Rabobank zullen we de laatste trends in Direct
Marketing bespreken: retentieprogramma's en event driven marketing. In een
interactief uurtje of twee proberen we het operationele te ontstijgen en de
laatse ontwikkelingen in het vakgebied te bekijken.
De bijeenkomst wordt geleid door DM adviseur Egbert Jan van Bel. Hij is
naast adviseur bij Brodeur ook auteur van Kluwer's Handboek Direct
Marketing, hoofddocent Direct Marketing bij de Hogeschool van Amsterdam en
schrijver van het jaarlijkse DM-trendrapport. Egbert stond mede aan de wieg
van de nieuwe DM-activiteiten van de Rabobank, waaronder producten als de
generatiehypotheek.
Niet voor niets hebben de meest succesvolle bedrijven een uitgekiende
direct marketing strategie. Zij maken dan niet alleen professioneel gebruik
van de klassieke middelen als mail en telemarketing, maar passen ook de
nieuwe mediatechnieken op het gebied van databasemarketing, webmarketing en
klantgerichte concepten als customer relationship management (CRM) toe.
Wat gaan we behandelen tijdens de lunchbijeenkomst:
1. Direct Marketing; visie, begrippen, organisatorische consequenties,
strategiebepaling;
2. Direct Marketing in relatie tot CRM, databasemarketing en event driven
marketing;
3. Communicatieve aspecten: PR, creatie, vormgeving, branding, planning en
realisatie;
4. Direct Mail, adressen werven en leadgetting programma's opzetten;
5. Internationale Direct Marketing.
De lunchbijeenkomst is woensdag 24 maart 2004 bij Brodeur Worldwide in
Amsterdam. We ontvangen u graag om 11.45u en stoppen rond de klok van
14.00u. Aanmelden kan bij Maurits Blok op 020-3462000 of via
mblok@nl.brodeur.com
Over Brodeur Worldwide
Brodeur Worldwide werd in 1985 opgericht en is een communicatie- en
marketingadviesbureau. Brodeur Worldwide maakt deel uit van Omnicom Group.
In Nederland werken we ondermeer voor ABN AMRO, Funda, Gemeente Amsterdam,
IBM, Iomega, Novell, Orange en Palm.