BEURS EVENEMENT 2004

Beurs Evenement: alles draait om beleving

Jaarbeurs Utrecht 24 en 25 maart. Boodschap overbrengen? Medewerkers motiveren? Kennis overdragen? Merk laden? Het gebeurt met events. Onze werkplek, zakelijke relaties en ons shopgedrag wordt beïnvloed door marketingafdelingen met goed doordachte concepten, doelstellingen, meetmomenten en return on investment. In de huidige belevingseconomie heeft de evenementenmarkt het afgelopen decennium een explosieve groei doorgemaakt. Ondanks de wereldwijd ingrijpende economische recessie worden er nog altijd aanzienlijke budgetten gereserveerd voor evenementen zowel gericht op bedrijven als consumenten.

Om werknemers, relaties en consumenten aan zich te binden, te motiveren of aan te trekken, halen bedrijven alle ideeën uit de kast. Door de overkill in de afgelopen jaren aan events, beurzen en seminars is men in het zakelijke verkeer al heel veel gewend. Je businesspartner op een originele manier verrassen; ga er maar aanstaan. En consumenten willen niet klakkeloos meer consumeren. Ze willen geen real goods maar feel goods. En je nieuwe bedrijfsstrategie op je personeel overbrengen in de vergaderzaal? Te weinig motiverend! Ook dit vraagt om een beleving.

Evenement 2004 is de vakbeurs waar het bedrijfsleven jaarlijks bijeenkomt voor inspiratie en ... beleving! Het zijn de twee dagen in het jaar waar bezoekers worden geprikkeld voor het inzetten van het event als communicatiemiddel. Om de grenzen van manipulatie, motivatie en inspiratie te zoeken.

Naast de presentatie van vele toeleveranciers op het gebied van catering, decor techniek en entertainment, laat ook een groot aantal steden zien wat ze in huis heeft voor geslaagde evenementen. Zo presenteren o.a. Den Haag, de regio Arnhem-Nijmegen, Rotterdam en Maastricht zich als Eventcity.

Op Evenement 2004 is een EVA Suite ingericht waar de beursbezoekers de beste events van 2003 kunnen bestuderen. Er zijn vijftien genomineerden voor de nationale event awards, de EVA 2004. Tot de genomineerden behoren Duyvis, Nova Media, TPG Post, Kluwer, ABS, Haagse ondernemers, Unilever Bestfoods, Canal+, BMW, Etos en Lever Fabergé, ProRail, De Grote Onderneming, NOC/NSF en Z@ppelin. De uitreiking van de EVA vindt plaats op 5 april in de Van Nelle Ontwerpfabriek in Rotterdam.

Meer informatie op www.evenement2004.nl


- einde bericht -