Ingezonden persbericht
ComputerPartner initiatieven blijken succesvol
Haarlem, 24 maart 2004 - De eerste door het branchetijdschrift
ComputerPartner georganiseerde training op 11 maart j.l. is een groot
succes geworden. Bijna veertig betalende bezoekers namen deel aan de
training in Slot Zeist, die bestemd was voor sales- en accountmanagers en
de training was daarmee zo goed als uitverkocht. Het was de eerste keer
dat het tijdschrift een dergelijke training organiseerde en volgens
hoofdredacteur Marcel Roozeboom zullen er nog meer volgen: "De deelnemers
waren enthousiast na afloop en we gaan dit jaar nog zeker drie sessies
organiseren. Naast onze tweewekelijkse printuitgave en de website bieden
we onze doelgroep al langer aanpalende activiteiten, zoals onze
branchediners, het succesvolle Jaarcongres en de Who is Who-Jaargids.
Educatie voegen we daar nu aan toe. Daarmee is het productportfolio van
ComputerPartner bijna compleet, al blijven we uiteraard kijken naar andere
manieren waarop we onze lezers nog beter kunnen bedienen."
ComputerPartner heeft bovendien bekend gemaakt dat de eerste subsponsoren
voor het ComputerPartner Jaarcongres 2004 zijn aangetrokken. Leveranciers
KN en KyoceraMita hebben inmiddels de contracten getekend en zich als
subsponsor verbonden aan de komende editie, die op 23 september
plaatsvindt. Hoofdredacteur Marcel Roozeboom: "De eerste edities waren
succesvol en werden door de belangrijke marktpartijen ondersteund. Met de
komst van deze twee toonaangevende partijen kunnen we het Jaarcongres nog
breder positioneren. We zijn dan ook uitermate verheugd over het
vertrouwen dat KyoceraMita en KN hiermee uitspreken." Dit onafhankelijke
evenement trekt jaarlijks circa elfhonderd bezoekers en wordt sinds 2002
georganiseerd in het Nederlands Congres Centrum in Den Haag.
ComputerPartner is Nederlands grootste branchetijdschrift voor de
zakelijke ICT-tussenhandel en biedt de doelgroep niet alleen een
tweewekelijks tijdschrift, maar organiseert daarnaast het ComputerPartner
Jaarcongres en diverse branchediners. Bovendien geeft de redactie
jaarlijks de Who is Who-gids en diverse bijlages uit.
IDG Communications geeft in Nederland onder andere de marktleidende titels
Computer!Totaal, Tips & Trucs, Zoom, ComputerPartner en Webwereld uit. Bij
de organisatie, die is gevestigd in Haarlem, werken circa 100 mensen.
IDG Communications Nederland is een vestiging van de International Data
Group (IDG), 's werelds meest toonaangevende uitgeverij en
onderzoeksinstelling in de ICT-branche. Meer dan 120 miljoen mensen lezen
één of meer van IDG's 300 ICT-tijdschriften en -kranten, die in meer dan
85 landen worden uitgegeven. Andere producten en diensten die IDG
wereldwijd aanbiedt, zijn ruim 330 websites, 470 onderzoekprogramma's voor
verschillende (ICT) marktsegmenten en de organisatie van 168 technologie
gerelateerde beurzen en conferenties. Meer informatie over IDG en IDG
Communications Nederland treft u aan op www.idg.com en www.idg.nl.