22-3-2004
Een nieuwe look voor de BMW website
De website van BMW Nederland heeft een nieuwe uitstraling. Zodra het
adres www.bmw.nl wordt ingetypt, valt meteen op dat de homepage van
BMW Nederland Automobielen eigentijdser is geworden.
Maandelijks trekt de website van BMW Nederland gemiddeld meer dan
100.000 bezoekers. Een aantal waar we als BMW organisatie erg trots op
zijn.
De nieuwe overzichtelijke look biedt de bezoeker veel voordelen,
waarin gebruiksgemak, overzichtelijkheid en interactiviteit de
sleutelwoorden zijn.
Nieuws is voor de bezoeker een heel belangrijk onderwerp. Daarom heeft
de nieuwsrubriek van BMW een meer prominente plek gekregen op de
homepage. Zeker gezien al het huidige en komende modelnieuws is dit
een feature die bezoekers zeer zullen waarderen. Daarnaast zijn er
handige links geplaatst die de bezoeker direct naar het betreffende
onderwerp verwijzen. De BMW rijder kan nu onder BMW Privileges sneller
en overzichtelijker inloggen voor het speciale online
loyaliteitsprogramma van BMW.
AutoRai