Ingezonden persbericht
Persbericht
Amsterdam, 22 maart 2004
Samenwerking Metro en Vakantiebeurs.nl
Metro is, naast Sky Radio en reisverzekeraar Elvia, Founding Partner geworden van het multimediale concept dat interactief communicatiebureau Webxpose voor de Vakantiebeurs heeft ontwikkeld.
De Vakantiebeurs, onderdeel van VNU Exhibitions Europe, heeft in Nederland een unieke marktpositie als "het onafhankelijke informatieplatform op het gebied van toerisme en recreatie". Naast de beurs in januari (Jaarbeurs Utrecht, 170.000 bezoekers), kunnen consumenten zich het hele jaar door via internet en
e-mailnieuwsbrieven door Vakantiebeurs laten informeren over aanbiedingen en bestemmingen.
Metro ziet in Vakantiebeurs een solide partner om haar activiteiten binnen het segment reizen verder invulling te geven. De samenwerking zal nader vorm krijgen middels consumentencampagnes in 2004, waarbij radio (Sky Radio), print (Metro), internet en
e-mailmarketing zullen worden ingezet.
De portal Vakantiebeurs.nl is in oktober 2003 geĂŻntroduceerd en trok inmiddels 600 duizend unieke bezoekers. Vakantiebeurs.nl biedt bestemmingsinformatie van meer dan 130 landen, 60 stedentrips, reisverhalen en actueel reisaanbod van de reisaanbieders van de Vakantiebeurs.
---