MediaPlaza
RFID in de praktijk Introductie
RFID in de praktijk
Business-aspecten van Radio Frequency Identification
Introductie
Maandag 22 maart
Media Plaza, Utrecht
Business-aspecten van Radio Frequency Identification
Grootverpakkingen voorzien van RFID-tags kunnen draadloos
geïdentificeerd en gelokaliseerd worden. Nu zijn RFID tags nog duur,
maar deze prijzen zullen snel gaan dalen.
Producten, retailers en logistieke ondernemingen krijgen met RFID te
maken en de productie- en bedrijfsprocessen zullen hierop aangepast
moeten worden.
Deze workshop biedt directeuren en managers van middelgrote bedrijven
uit de transport en logistiek branche, verpakkingsindustrie en
voedingsmiddelenindustrie inzicht in de mogelijkheden van RFID en een
stimulans tot het starten van innovatie met ICT. Na deelname aan deze
workshop kunt u goed inschatten wat RFID kan betekenen voor uw
onderneming en kunt u vervolgstappen gaan vaststellen. Tevens krijgt u
informatie over wie u kan verder helpen.
Het is een workshop voor en door ondernemers. In de zaal zitten
wellicht ondernemers die met RFID aan de slag willen. Voor de zaal
staan ondernemers met een praktijkverhaal. U krijgt dan ook uitgebreid
de gelegenheid met andere ondernemers van gedachten te wisselen.
Branches en toepassingsgebieden:
o Boekhandelbranche
o Verpakkingsindustrie
o Fabrikanten
o Tracking & tracing
o Supply chain management
o Veiligheid
Er is plaats voor maximaal 25 deelnemers, dus schrijft u zich nu in
voor deze gratis workshop.
De workshop zal ook plaats vinden op maandag 19 april 2004.