SNT GROUP N.V.
SNT Deutschland neemt activiteiten servicenr provider Extacom
SNT Deutschland neemt activiteiten servicenummer provider Extracom
over
Zoetermeer/Frankfurt am Main, 18 maart 2004. SNT Deutschland AG, een
volledige dochter van SNT Group N.V., heeft met terugwerkende kracht
tot 1 maart 2004 de zakelijke activiteiten overgenomen van Extracom AG
in München. Extracom AG verkeerde sinds 1 december 2003 in surséance
van betaling, maar heeft de werkzaamheden tot op heden kunnen
voortzetten. De hoofdactiviteiten van Extracom AG bestaan uit het
aanbieden van servicenummers (800/900 nummers), Call by Call,
Preselect en op internet gebaseerde telefonie diensten. Met de
overname van de activiteiten van Extracom, waaronder het totale
klantenbestand en een eigen netwerk gekop-peld aan Deutsche Telekom,
is een bedrag van euro 1,2 miljoen gemoeid. De verwachte omzet uit
Extracom activiteiten ligt in 2004 rond de euro 9 miljoen.
Toegevoegde waarde diensten zoals 0800/900, automatische
emailafhandeling, interactieve voiceresponse,
spraakherkenningsystemen, ondersteuning van chatsessies en
teleconferences vertegenwoordigen inmiddels een derde van de omzet van
SNT Group. In Duitsland waren de activiteiten van SNT nog voornamelijk
gericht op contactcenter dienstverlening.
Met de overname van de Extracom activiteiten zet SNT Deutschland een
belangrijke stap in de richting van multichannel dienstverlening.
'Vanaf nu kunnen we nog completer en kosten-effectiever in de
behoeften van onze klanten voorzien. De meeste helpdesks en
informatiediensten zijn door middel van servicenummers maximaal
bereik-baar. Middels deze aanvulling op ons bestaande portfolio kunnen
we onze klanten in de toekomst een totaaloplossing aanbieden', aldus
Philipp J. N. Vogel, Chief Financial Officer van
SNT Deutschland AG.
Profiel SNT
SNT participeert in de ontwikkeling van CRM-concepten voor
opdrachtgevers. In haar customer contact centers geeft SNT uitvoering
aan deze concepten door opdrachtgevers via telefoon, e-mail, chat,
co-browsing en SMS bereikbaar te maken voor hun klanten. Uit deze
klantcontacten wordt met behulp van datamining technieken
managementinformatie gedestilleerd die opdrachtgevers kunnen aanwenden
om hun marketingstrategie verder in te vullen en duurzame relaties met
klanten op te bouwen. SNT verleent samen met haar partners vanuit
Nederland, België, Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland
en Frankrijk jaarlijks goede service aan miljoenen consumenten.
SNT Group wordt gevormd door de werkmaatschappijen SNT Nederland, SNT
Belgium en SNT Deutschland. Binnen SNT Nederland opereert
onderzoeksbureau Interview-NSS als 100% werkmaat-schappij onder eigen
naam. In Scandinavië werkt SNT samen met alliantie partner
Excellent.
Vitalicom SNT's partner in Frankrijk.
Einde bericht
Noot voor de redactie (