Ingezonden persbericht
Axios Systems lanceert web based user interface voor haar oplossing: assyst.
AMSTERDAM: 18 maart 2004. Axios Systems lanceert web based user interface voor haar oplossing: assyst.
Axios Systems, de wereldwijde toonaangevende leverancier van Helpdesk & IT-Service Management heeft de lancering aangekondigd van een innovatieve web based user interface voor haar oplossing: assyst.
In eerste instantie gericht op mobiele IT-support medewerkers, biedt de assyst web interface een 'anytime-anyplace-anywhere' oplossing voor mobiele IT-medewerkers. Deze interface is voor het eerst te zien op de Helpdesk en IT Support Show in Londen in april van dit jaar.
Tasos Symeonides, CEO van Axios Systems, zegt "De lancering van de nieuwe web based user interface voor assyst is een spannende fase in de evolutie van onze oplossing". Hij gaat verder: 'door de kracht van assyst in een web based communicatiemiddel op te nemen, kunnen onze klanten doorschakelen naar een nieuw tijdperk van IT-ondersteuning.'
assyst is een Helpdesk & IT-Service Managementoplossing die alle IT infrastructure Library (ITIL)-disciplines ondersteunt in een geconsolideerd 'out-of-the-box' product. Geplaatst in het middelpunt van IT-operaties, biedt assyst een ongeëvenaard niveau van samenhang voor IT-Service Management.
Web based geconsolideerde Service Desk (CSD) oplossingen komen steeds dichter bij. Volgens John Inverso, analist van Industrie Analist Groep Gartner, 'Een van de recente voordelen van helpdesksoftware is de uitbreiding van haar functionaliteit in intranet en internet.' Inverso bevestigt, 'Sommige producten gaan zelfs zover dat alles hetzelfde is als op de computer van een gebruiker. Dit opent de deur voor mobiele IT-ondersteuning voor medewerkers met toegang tot CSD.
De nieuwe assyst web user interface is waardevol voor assyst, omdat het IT-support medewerkers een eenvoudig te gebruiken web user interface biedt voor het uitvoeren van taken zoals incident en change logging, event querying en monitoring, en event update.
Linda Murray, Product Marketing Manager van Axios Systems zegt, 'De komende generatie assyst web implementatieopties combineren de nieuwste ontwikkelingstechnieken met input van toonaangevende ontwerpautoriteiten; een succesvolle combinatie, die weerspiegelt in de kwaliteit van onze nieuwe oplossing.'
Axios Systems kondigt spoedig de release van versie 6 van haar toonaangevende Helpdesk & IT-Service Management oplossing assyst. En bevestigt daarmee nog eens haar continue commitment naar haar bestaande klanten en hun oplossingen.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Axios Systems Benelux
Astrid van den Broek
Marketing Assistant
Tel: +31 (0) 20 521 0290
E-mail: astrid.van.den.broek@axiossystems.com
Axios Systems is de toonaangevende leverancier van een op 'Best Practice' gebaseerde geconsolideerde IT-Service Management softwareoplossing.
Onze klantgeoriënteerde aanpak gecombineerd met ons toonzettende geïntegreerde technologieraamwerk verzekert onze klanten dat zij hun dienstverlening en ondersteuning wereldwijd kunnen laten aansluiten op de doelstellingen van hun business.
Door de voordelen van 15 jaar productontwikkeling en investering in 'Best Practice' principes begeleidt assyst, onze oplossing, gebruikers intuïtief door IT Infrastructure Library (ITIL) processen.
Het implementeren van assyst in organisaties optimaliseert de IT-infrastructuur efficiency, vermindert de total cost of IT ownership en garandeert een snelle return on investment.
Onze toewijding aan 'Best Practice' is zichtbaar door als eerste gecertificeerd te zijn voor BS15000, werelds eerste formele standaard voor IT-Service Management.
Naast haar hoofd kantoor in de UK heeft Axios kantoren in Amerika, Europa en Azië.
---- --