Ingezonden persbericht
PERSBERICHT Koninklijk Horeca Nederland
WELKE DISCOTHEEK WORDT DE POPULAIRSTE?
WOERDEN, 15 januari 2004 -- Op 15 maart worden tijdens een feestelijk gala in Asta in Den Haag twaalf provinciale discotheken bekroond met een Miller Nightlife Award. Uit deze twaalf wordt tevens de Populairste Discotheek van Nederland gekozen. Het publiek bepaalt de winnaars door te stemmen via www.stemenwin.nl of door het sturen van een sms "STEM + naam discotheek" naar 3669.
In november 2003 is het startschot gegeven voor de Miller Nightlife Awards. Yorin FM heeft eind vorig jaar uitgebreid aandacht besteed aan het stemmen en zal de wedstrijd blijven volgen, zowel op de radio als via internet. De afgelopen maanden hebben bijna honderdduizend Nederlanders op hun populairste discotheek gestemd via www.stemenwin.nl of door het sturen van een sms. Ruim 100 discotheken nemen dit jaar aan de Miller Nightlife Awards deel.
Miller Genuine Draft sponsort de Nightlife Awards en heeft een hoofdprijs beschikbaar gesteld voor de winnende discotheek: een VIP-reis voor twee personen naar Amerika. Een once-in-a-lifetime trip naar de beste clubs, bars en hotels in Miami, Las Vegas en Los Angeles. De winnaar vliegt als een "rockstar" met een select internationaal gezelschap in een privé-jet tussen de drie Amerikaanse partysteden. Coca Cola, Yorin FM en ClubMessage zijn co-sponsors
Nightlife Magazine is het vakblad voor het management van discotheken, uitgaanscentra, zaalbedrijven, dansscholen, partycentra, dans-, muziek-, thema- en grandcafé's.
In het kader van de campagne de horeca, gastheer van de samenleving* stelt Koninklijk Horeca Nederland de titel Ambassadeur van de Discothekenbranche beschikbaar.
Vorig jaar won Discotheek Brothers uit Bunnik en werd Robin Bravenboer Ambassadeur van de Discothekenbranche.
De uitreiking van de Miller Nightlife Awards vindt op 15 maart 2004 plaats in Club Asta in Den Haag. Vertegenwoordigers van de media, die hierbij aanwezig willen zijn, kunnen zich opgeven via j.happe@horeca.org of via 0348 - 489 438.
* Het is goed toeven in de horeca, het is gezellig, trendy en veilig. De gasten worden in de watten gelegd waarbij kwaliteit en gastheerschap hoog in het vaandel staan.
Noot voor de redactie -