Clockwork kiest voor partnerprogramma van Tridion
Amsterdam, 15 maart 2004 Clockwork, een bureau voor interactieve marketing en multichannel e-business, kiest voor het Value Added Reseller-programma van content management leverancier Tridion. Dit is een eerste resultaat van Tridion's nieuwe partnerprogramma.
"Wij ervaren dat de klant steeds vaker vraagt om een totaaloplossing. Als leverancier zijn wij realistisch genoeg om te zien dat ons product voor die klant onderdeel uitmaakt van een groter geheel", zegt Virginia del Olmo Bak, Director Channel Sales Development van Tridion. "Een partner is beter in staat een dergelijke totaaloplossing te bieden. Hij kent de markt en de problemen waar de klant dagelijks tegenaan loopt. Aangezien de partner onafhankelijk is, weet de klant dat hij de beste oplossing krijgt voor zijn specifieke probleem."
Clockwork heeft in de afgelopen jaren ruime ervaring opgedaan met Tridion. Samen met Tridion zijn projecten gerealiseerd bij onder andere het College voor Zorgverzekeraars Nederland, Nefit, Staatsloterij en het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
"Onze klanten verwachten meer van ons dan alleen een implementatie van een content management systeem. Als value added reseller kunnen wij nog meer service bieden", aldus Marc Huybrechts, Business Unit Manager van Clockwork. "Tevens tonen wij op deze manier niet alleen ons commitment aan deze klanten, maar ook aan Tridion. Tridion heeft een uitstekend product en de potentie om sterk te groeien. Wij verwachten daar een flinke steen aan te kunnen bijdragen. We streven ernaar de grootste Tridion-partner van Nederland worden."
Del Olmo Bak vult aan: "Clockwork is voor Tridion een waardevolle partner, omdat het bedrijf eenzelfde focus heeft als wij. Clockwork's expertise richt zich vooral op de overheid, industrie en de financiële sector. Daarnaast is het bedrijf gespecialiseerd in de implementatie van multichannel-oplossingen in klantcontactstrategieën. Content management vormt vaak de basis voor deze oplossingen."
Met deze overeenkomst heeft Clockwork toegang tot alle producten van Tridion en geniet daarnaast faciliteiten zoals training, professionele service-ondersteuning, een partner-extranet en ondersteuning van een Pan-Europees verkoopteam. Het bedrijf is nu ook zelf in staat eerstelijns- en tweedelijns-ondersteuning te bieden aan de eindgebruikers.
Over Clockwork
Clockwork levert geïntegreerde business-, CRM- en technologieoplossingen die succesvol en relevant zijn voor onze klanten en de klanten van onze klanten. Clockwork werd in 1996 opgericht en is de marktleider op het gebied van interactieve marketing en multichannel e-business-oplossingen. Klanten van Clockwork zijn onder meer ABN Amro, Wehkamp, Nestle, Nefit,Coca-Cola, Citroën, , Zilveren Kruis Achmea, Voetbal International, L'Oreal, Staatsloterij en FBTO. Clockwork is een onderdeel van Ordina. en heeft kantoren in Amsterdam en Zwolle. Bij Clockwork werken ruim 150 professionals.