Huishoudbeurs 2003
1 sep 2003
HUISHOUDBEURS NIEUWE STIJL: MEER DAN EEN BEURS ALLEEN. Huishoudbeurs 2004:
van 12 tot en met 21 maart in Amsterdam RAI.
De komende editie van de Huishoudbeurs gaat er anders uitzien dan men
gewend is. Het verschil zit in de manier waarop de organisatie ter
hand wordt genomen én in een aantal inhoudelijke zaken. Funshopping
staat centraal, van 12 tot met 21 maart 2004 in Amsterdam RAI.
Sinds de zomer van 2002 heeft beursorganisator Amsterdam RAI
uitgebreid kwalitatief en kwantitatief onderzoek gedaan onder
exposanten en bezoekers van de Huishoudbeurs. Deze onderzoeken zijn de
basis geweest voor uitvoerige beraadslagingen over de toekomst van het
evenement dat in 2004 zijn 59ste editie kent.
Marjo Wolters, Product Manager van de Huishoudbeurs: Onze onderzoeken
hebben er onder andere in geresulteerd dat we ons met het beursconcept
en de communicatie gaan richten op nieuwe doelgroepen, uiteraard
zonder de vaste bezoekers uit het oog te verliezen. Ook deze
doelgroep, waarbij het huis, een bruisend sociaal leven en het gezin
centraal staan, komt volop aan zijn trekken tijdens het evenement.
Funshopping event
Niet alleen zal Amsterdam RAI jongere, actieve vrouwen aanspreken die
carrière en moederschap combineren, ook gaat de aandacht uit naar de
groep met oudere, uit huis wonende kinderen, die een nieuwe,
dynamische levensfase ingegaan is. Doelgroepen die het evenement,
vooral voor exposanten, interessanter maken. De Huishoudbeurs nieuwe
stijl wil de bezoeker een waar funshopping event bieden. Een bruisend
evenement dat gezelligheid koppelt aan informatie en inspiratie, en
méér aankleding en sfeerelementen te zien geeft dan ooit.
Marjo Wolters: Maar funshoppen betekent natuurlijk ook genieten van
goede catering, service, een ruime dosis entertainment én de
mogelijkheid om bijzondere aankopen te doen. Zo willen we uitgroeien
tot hét consumentenevenement waarvan je achteraf met tevredenheid kunt
zeggen dat je er de allergezelligste dag funshopping beleeft.
Meer flexibiliteit
Amsterdam RAI gaat de Huishoudbeurs in de toekomst organiseren als een
evenement, en niet als beurs in de traditionele zin. Dat betekent dat
meer flexibiliteit wordt geboden, waardoor exposanten extra
presentatiemogelijkheden hebben. De beursorganisator zal ook meer dan
ooit bereid zijn met de exposant mee te denken, en een helpende hand
te bieden. Marjo Wolters: We zijn ervan overtuigd samen met onze
exposanten toe te kunnen werken naar een bruisend spektakel dat zowel
voor bezoekers als exposanten tot maximaal resultaat leidt.
Negen Maanden Beurs
Tegelijk met de Huishoudbeurs wordt het komende jaar voor de elfde
keer de Negen Maanden Beurs gehouden. Dit evenement, dat van 17 tot en
met 21 maart is te bezoeken, biedt alles voor aanstaande ouders en
ouders met babys, peuters en kleuters.
Informatie
Exposanten kunnen voor informatie over het huren van standruimte en de
vele andere mogelijkheden op de Huishoudbeurs 2004 contact opnemen met
Marjo Wolters, Product Manager, telefoon: 020 - 5492239, fax: 020 -
5491843, e-mail: huishoudbeurs@rai.nl.
Voor meer informatie zie ook de website: www.huishoudbeurs.nl.
Amsterdam, 1 september 2003
---
---
Noot voor de redactie,
Amsterdam RAI