PERSBERICHT
Den Haag, 10 maart 2004
T-Mobile introduceert winkels in Nederland
T-Mobile Netherlands zal dit jaar de eerste T-Mobile winkels in Nederland openen. Met de T-Mobile winkels wil T-Mobile klanten en potentiële klanten de gelegenheid bieden om persoonlijk kennis te maken met T-Mobile en met de producten en diensten van het bedrijf. Naast de introductie van de T-Mobile winkels blijft de intensieve samenwerking met onafhankelijke telecom dealers gehandhaafd. T-Mobile zal in 2004 vijf tot tien winkels in Nederland openen.
Fred van Lemmen Directeur Sales van T-Mobile Netherlands: 'T-Mobile vindt het heel belangrijk dat consumenten zelf kunnen kiezen voor de mobiele aanbieder die het beste bij hen past. Daarom hechten wij al jaren veel belang aan goede samenwerking met onafhankelijke telecom dealers. Maar wij constateren ook dat klanten en potentiële klanten graag direct bij ons terecht willen kunnen met vragen over producten, diensten en prijsplannen, om nieuwe diensten te testen of voor servicevragen, zoals aanpassing van het abonnement of reparatie van een toestel'.
De winkels zullen producten en diensten aanbieden voor zowel consumenten als kleinzakelijke gebruikers. Zij zullen worden ondergebracht in een aparte dochteronderneming van T-Mobile Netherlands BV.
T-Mobile in Nederland
T-Mobile Netherlands heeft in Nederland 2 miljoen klanten (januari 2004) en is daarmee de nummer 3 op de Nederlandse markt. T-Mobile biedt producten en diensten voor zowel consumenten als zakelijke gebruikers. T-Mobile Netherlands is partner in sport van NOC*NSF en ondersteunt daarmee het Nederlands Olympisch Team op weg naar de Olympische Zomerspelen in Athene. T-Mobile International is hoofdsponsor van Euro 2004 in Portugal. T-Mobile Netherlands is daarnaast hoofdsponsor van de TMF Awards.
Meer informatie:
T-Mobile Netherlands BV
Henny van der Heiden
Directeur Corporate Communicatie
Vast: 06 1409 6666
Mobiel: 06 2409 5376
E-mail: pers@t-mobile.nl