Time : 11:21:44 AM
Date : Monday, March 08, 2004
Sender Name: Utopia Belgium
CORRECTIE UITNODIGING PERSCONFERENTIE UTOPOLIS
Utopolis lanceert nieuw imagocampagne op Benelux-niveau.
Deze naamsverandering is het gevolg van de campagne die moederbedrijf
Utopia heeft gelanceerd in het kader van haar corporate identity.
Utopia exploiteert bioscoopcomplexen in ondermeer Luxemburg, België,
Nederland en Frankrijk, en deze zullen vanaf 10 maart aanstaande
allen de naam UTOPOLIS dragen.
Het vernieuwde corporate image zal binnen de Benelux op dezelfde dag
gelanceerd worden. Op 10 maart a.s. vindt de internationale
rebranding plaats van de Belgische aangesloten bioscopen tot één
corporate merknaam 'Utopolis'. De nieuwe huisstijl, leader en
communicatie zullen aan u als eerste worden voorgesteld.
Zowel de Nationale Stichting voor onderzoek op gebied van
Kindercardiologie uit België als de Nederlandse Hartstichting zijn
benaderd voor een speciale actie: ter introductie van de nieuwe
corporate merknaam wordt er gedurende 3 dagen per verkocht
bioscoopkaartje, 1 Euro overgemaakt die ten goede komt aan de
genoemde Stichtingen. De bioscoopbezoeker kan dan, zonder extra
inspanning te hoeven verrichten, een goed doel steunen. Tal van
Bekende Vlamingen (oa Kurt Rogiers) steunen deze actie en zullen
aanwezig zijn op de persconferentie.
U wordt vriendelijk uitgenodigd op de persconferentie georganiseerd
door Utopolis Belgium NV.
Dinsdag 9 maart, 10u30
Utopolis Mechelen
Spuibeekstraat 5, 2800 Mechelen
Mevr. Ellen Naegels
Marketing Manager Utopolis Belgium
tel. : +32 15 56 08 35 of +32 477 33 13 04
e-mail : enaegels@utopolis.com
www.utopolis.com
Aansluitend aan de persconferentie wordt u een drankje en
broodjesbuffet aangeboden. Graag uw aanwezigheid bevestigen.
URL: http://www.utopolis.com