PERSBERICHT - 2004-03-09
TUI steekt 'reisleiders' in gloednieuw jasje
De reisleiding van touroperatormerken Arke en Holland International
krijgt vanaf het zomerseizoen 2004 uniforme bedrijfskleding uit de
nieuwe TUIcollectie Sun, Sea & Sky, ontworpen door TUI.
Het TUI-reisconcern heeft een uitgebreide, internationale lijn met
bedrijfskleding en accessoires ontwikkeld voor onder meer het
personeel van de luchtvaartmaatschappijen en alle reisleiding. De
bedrijfskleding levert een essentiële bijdrage aan de eenduidige
identiteit van het masterbrand World of TUI.
Vanaf het zomerseizoen 2004, dat officieel ingaat op donderdag 1 april
2004, krijgt de reisleiding van Arke en Holland International uniforme
bedrijfskleding. Deze nieuwe bedrijfskleding is gelijk aan de
uniformen van de reisleiding van andere hoofdmerken op het gebied van
touroperating, binnen het totale TUI-reisconcern. TUI AG heeft gekozen
voor één bedrijfskledinglijn omdat dit een wezenlijke bijdrage levert
aan de uitstraling van het masterbrand World of TUI naar de klant. De
bedrijfskledinglijn van TUI bestaat uit een retail-, een airline-, een
representatives-, een entertainement-, een manager- en een
zwangerschapscollectie.
Sun, Sea & Sky-collectie
Het team dat zich heeft beziggehouden met de totstandkoming van de
nieuwe bedrijfskleding, heeft de collectie geïnspireerd op het concept
van couturier Guido Maria Kretschmer. Dit concept is ontwikkeld om
vanaf het begin van de vakantie het vakantiegevoel uit te stralen naar
de klant van de merken van TUI, waaronder Arke en Holland
International. Angelique Nijmeijer, manager Reisleiding van TUI
Nederland, is enthousiast over de nieuwe bedrijfskledinglijn: Naast
het feit dat de kleding mooi en degelijk is, zijn de eerste reacties
van onze hosts en hostesses op de bestemmingen enorm positief. Dit
stralen zij ook uit naar de klanten van Arke en Holland International,
waardoor deze hun eerste kennismaking met World of TUI nóg positiever
zullen ervaren.
---
_______