Gemeente Hulst
Persbericht - 05.03.2004
Evaluatiebijeenkomst carnaval 2004
Op 14 januari 2004 wisselden politie, gemeente en horeca van gedachten
over het voornemen van de gemeente om tijdens de carnavalsperiode een
aantal maatregelen in te stellen, waarmee overlast en andere
ongeregeldheden zouden kunnen worden ingeperkt.
Naar aanleiding van deze bijeenkomst staken de horecaondernemers de
koppen bijeen om te bezien of er op een andere manier hetzelfde doel
(een veilig carnaval zonder onnodige overlast) kon worden bereikt. De
hieruit voortgekomen oplossingen vond burgemeester Mulder acceptabel.
Nu carnaval achter de rug is, is het tijd om de maatregelen - die zijn
getroffen om carnaval zo leuk en veilig mogelijk te laten verlopen -
te evalueren.
Op maandag 8 maart 2004 vindt om 19.30 uur in de raadzaal van het
stadhuis te Hulst een bijeenkomst plaats. Tijdens deze bijeenkomst
zullen politie, horecaondernemers en gemeente het verloop van carnaval
2004 bespreken.
Voor wat betreft de evaluatie met de organiserende verenigingen en de
wagenbouwers wordt er medio april 2004 een vergadering gepland.
Hierbij zullen de veiligheid rond de optochten en de wagenbouw
onderwerp van gesprek zijn.
---
Gemeente Hulst Team Communicatie
Micaëla Van Bunder.
Tel : 0114-389136
Gsm : 06-51427331
Fax : 0114-314627
Email: mbe@gemeentehulst.nl