PLAYCOLLECTIVE

Playcollective roept Raad van Advies in het leven

Playcollective, communicatiebureau voor interactieve marketing, heeft in februari jl. een Raad van Advies opgericht. De leden van de
Raad van Advies helpen het bureau om interactieve en marktgerichte concepten te ontwikkelen.

Playcollective ontwikkelt concepten waarbij mensen uitgedaagd worden om - vanuit hun persoonlijke invalshoek - actief deel te nemen. Het doel van de concepten is mensen, direct of indirect, te betrekken bij een marketingdoelstelling. Voor het slagen van deze concepten is het noodzakelijk om in de huid kruipen van de deelnemers.
Wat vinden zij interessant? Hoe ziet hun wereld er uit? De beste manier om een realistisch beeld te krijgen van hun visie en behoeften, is door direct contact te zoeken met deze mensen. Om ze mee te laten denken en ze te vragen hoe zij aankijken tegen bepaalde zaken.

Hoe werkt het?
Via de site van Playcollective
(www.playcollective.com/raadvanadvies) kan iedereen zich inschrijven als lid van de Raad van Advies. Vervolgens ontvangen de leden regelmatig één of meerdere deelnemersprofielen per email. Een deelnemersprofiel bestaat over het algemeen uit een aantal kenmerken van een bepaalde groep mensen, situaties of ervaringen. De leden die zich in een profiel herkennen kunnen reageren. Deze leden worden vervolgens uitgenodigd om mee te doen aan een onderzoek of conceptbespreking. Hun inzet wordt behalve zeer gewaardeerd ook nog beloond met - afhankelijk van de opdrachtgever en het onderwerp - een verrassing ter waarde van minimaal 100 euro.

Bezoek voor meer informatie de site: www.playcollective.com of neem telefonisch contact op met Jan Glas, telefoonnummer
023-5443937 / 0627 07 29 25


01 mrt 04 13:16