PLAYCOLLECTIVE
Playcollective roept Raad van Advies in het leven
Playcollective, communicatiebureau voor interactieve marketing,
heeft in februari jl. een Raad van Advies opgericht. De leden van
de
Raad van Advies helpen het bureau om interactieve en
marktgerichte concepten te ontwikkelen.
Playcollective ontwikkelt concepten waarbij mensen uitgedaagd
worden om - vanuit hun persoonlijke invalshoek - actief deel te
nemen. Het doel van de concepten is mensen, direct of indirect, te
betrekken bij een marketingdoelstelling. Voor het slagen van deze
concepten is het noodzakelijk om in de huid kruipen van de
deelnemers.
Wat vinden zij interessant? Hoe ziet hun wereld er uit?
De beste manier om een realistisch beeld te krijgen van hun visie
en behoeften, is door direct contact te zoeken met deze mensen.
Om ze mee te laten denken en ze te vragen hoe zij aankijken tegen
bepaalde zaken.
Hoe werkt het?
Via de site van Playcollective
(www.playcollective.com/raadvanadvies) kan iedereen zich
inschrijven als lid van de Raad van Advies. Vervolgens ontvangen de
leden regelmatig één of meerdere deelnemersprofielen per email.
Een deelnemersprofiel bestaat over het algemeen uit een aantal
kenmerken van een bepaalde groep mensen, situaties of
ervaringen. De leden die zich in een profiel herkennen kunnen
reageren. Deze leden worden vervolgens uitgenodigd om mee te
doen aan een onderzoek of conceptbespreking. Hun inzet wordt
behalve zeer gewaardeerd ook nog beloond met - afhankelijk van de
opdrachtgever en het onderwerp - een verrassing ter waarde van
minimaal 100 euro.
Bezoek voor meer informatie de site: www.playcollective.com of
neem telefonisch contact op met Jan Glas, telefoonnummer
023-5443937 / 0627 07 29 25
01 mrt 04 13:16