Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Badhoevedorp, 1 maart 2004
NIEUW THUISWINKELCONCEPT
Extraatje voor personeel in zware tijden
Onlangs is een nieuw online thuiswinkelconcept geĂŻntroduceerd waarmee
werkgevers hun werknemers op een extraatje kunnen trakteren zonder dat de
fiscus het als 'loon in natura' aanmerkt. Via de website van hun werkgever
kunnen werknemers tegen kortingen van gemiddeld zo'n 25 tot 50% uit meer dan
2.000 producten kiezen. Van populaire fitnessproducten en mode-accesoires
tot televisies en computers. Maar denk ook aan kortingen bij tankstations.
Als deelnemer van The Company Store kan een werkgever zijn medewerkers
belonen voor hun inzet onder toenemende werkdruk. Men krijgt vervolgens de
beschikking over eigen versie van de complete webwinkel die door The Company
Store online wordt onderhouden.
Personeelsmotivatie
Rob Hordijk, woordvoerder namens The Company Store: 'We richten ons met het
thuiswinkelen vooral op grotere instellingen in de gezondheidszorg, openbaar
vervoersbedrijven, gemeentes en industrie. Voor het thuiswinkelsysteem is
overigens geen minimum aantal werknemers vereist. De producten betreffen
topmerken zoals Sony, Philips, Seiko en Tefal. Werknemers kunnen eenvoudig
via acceptgiro betalen en hoeven dus geen creditcard te gebruiken. Onze
organisatie heeft eerder ervaring op het gebied van personeelsmotivatie
opgedaan bij bedrijven als Totalfina, ExxonMobil en Albert Heijn.
De kortingen op The Company Store zijn mogelijk doordat de deelnemende
bedrijven gebruik maken van eenzelfde database met producten en diensten. De
winkel, logistiek, helpdesk en after sales worden door ons verzorgd. Een
spaar- of bonussysteem met producten of diensten 'op maat' voor werknemers
behoort ook tot de mogelijkheden. De werkgever haalt een stuk
personeelsmotivatie in huis.'
---
---
---