Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Badhoevedorp, 1 maart 2004

NIEUW THUISWINKELCONCEPT
Extraatje voor personeel in zware tijden

Onlangs is een nieuw online thuiswinkelconcept geĂŻntroduceerd waarmee werkgevers hun werknemers op een extraatje kunnen trakteren zonder dat de fiscus het als 'loon in natura' aanmerkt. Via de website van hun werkgever kunnen werknemers tegen kortingen van gemiddeld zo'n 25 tot 50% uit meer dan 2.000 producten kiezen. Van populaire fitnessproducten en mode-accesoires tot televisies en computers. Maar denk ook aan kortingen bij tankstations. Als deelnemer van The Company Store kan een werkgever zijn medewerkers belonen voor hun inzet onder toenemende werkdruk. Men krijgt vervolgens de beschikking over eigen versie van de complete webwinkel die door The Company Store online wordt onderhouden.

Personeelsmotivatie
Rob Hordijk, woordvoerder namens The Company Store: 'We richten ons met het thuiswinkelen vooral op grotere instellingen in de gezondheidszorg, openbaar vervoersbedrijven, gemeentes en industrie. Voor het thuiswinkelsysteem is overigens geen minimum aantal werknemers vereist. De producten betreffen topmerken zoals Sony, Philips, Seiko en Tefal. Werknemers kunnen eenvoudig via acceptgiro betalen en hoeven dus geen creditcard te gebruiken. Onze organisatie heeft eerder ervaring op het gebied van personeelsmotivatie opgedaan bij bedrijven als Totalfina, ExxonMobil en Albert Heijn. De kortingen op The Company Store zijn mogelijk doordat de deelnemende bedrijven gebruik maken van eenzelfde database met producten en diensten. De winkel, logistiek, helpdesk en after sales worden door ons verzorgd. Een spaar- of bonussysteem met producten of diensten 'op maat' voor werknemers behoort ook tot de mogelijkheden. De werkgever haalt een stuk personeelsmotivatie in huis.'


---


---


---