Ingezonden persbericht
ID&T: SOUNDS, LIFESTYLE AND...CHRISTIJAN ALBERS.
Breda, 11 februari 2004, ID&T gaat Christijan Albers ondersteunen als
persoonlijke sponsor. Het logo zal te zien zijn op de persoonlijke
merchandising van Christijan (cap, fleece, polo) en de internet site. Verder
zal ID&T o.a. diverse activiteiten organiseren rond Christijan naast de
'afterparty' die vorig jaar voor het eerst in Zandvoort plaatsvond.
Christijan en ID&T zijn een langdurige relatie aangegaan. Christijan zal ook
worden ingezet om de merken ID&T en Sensation te exporteren.
ID&T is marktleider in dance en biedt de adverteerder een breed geïntegreerd
media platform, dit bestaat uit: Radio, Magazine, Bars & Restaurants,
Platenmaatschappij, .COM met nieuwsbrief en Events. Als brand heeft ID&T een
kwalitatief, sexy, trendy en exclusief imago dat een grote groep jongeren
aanspreekt.
Christijan: "Ik ben superblij met ID&T. Het is een van de coolste merken
voor jongeren op dit moment en dat is ook mijn doelgroep. Ik zal regelmatig
te horen zijn op ID&T Radio na de races en aanwezig zijn bij events. Ik heb
dit te danken aan mijn sportieve prestaties en ik ben blij dat ik nu de
merken aantrek die ik zelf echt stoer vind."
> >
EVA VAN PELT // MANAGER PR, SPONSORING, SPECIAL PROJECTS
THE COMMUNICATION COMPANY (NETHERLANDS) BV
GINNEKENWEG 275 // 4835 NC BREDA // THE NETHERLANDS
T. +31 (0)76 5655511 // F. +31 (0)76 5659838
M. +31(0)6 14694681
E. EVA@TCC.COM // I. WWW.TCC.COM
I. Christijan Albers //www.christijan.com