Ingezonden persbericht


ID&T: SOUNDS, LIFESTYLE AND...CHRISTIJAN ALBERS.

Breda, 11 februari 2004, ID&T gaat Christijan Albers ondersteunen als persoonlijke sponsor. Het logo zal te zien zijn op de persoonlijke merchandising van Christijan (cap, fleece, polo) en de internet site. Verder zal ID&T o.a. diverse activiteiten organiseren rond Christijan naast de 'afterparty' die vorig jaar voor het eerst in Zandvoort plaatsvond. Christijan en ID&T zijn een langdurige relatie aangegaan. Christijan zal ook worden ingezet om de merken ID&T en Sensation te exporteren.

ID&T is marktleider in dance en biedt de adverteerder een breed geïntegreerd media platform, dit bestaat uit: Radio, Magazine, Bars & Restaurants, Platenmaatschappij, .COM met nieuwsbrief en Events. Als brand heeft ID&T een kwalitatief, sexy, trendy en exclusief imago dat een grote groep jongeren aanspreekt.

Christijan: "Ik ben superblij met ID&T. Het is een van de coolste merken voor jongeren op dit moment en dat is ook mijn doelgroep. Ik zal regelmatig te horen zijn op ID&T Radio na de races en aanwezig zijn bij events. Ik heb dit te danken aan mijn sportieve prestaties en ik ben blij dat ik nu de merken aantrek die ik zelf echt stoer vind."

> >

EVA VAN PELT // MANAGER PR, SPONSORING, SPECIAL PROJECTS

THE COMMUNICATION COMPANY (NETHERLANDS) BV
GINNEKENWEG 275 // 4835 NC BREDA // THE NETHERLANDS

T. +31 (0)76 5655511 // F. +31 (0)76 5659838
M. +31(0)6 14694681
E. EVA@TCC.COM // I. WWW.TCC.COM
I. Christijan Albers //www.christijan.com