Ingezonden persbericht


FOR IMMEDIATE RELEASE
---------------------

Easy games en gamercials voor marketeers
Easyconcepts en Lollibomb lanceren Easybomb.com

Amsterdam, 11 februari 2004 - Easyconcepts (rich media) & Lollibomb (online games) introduceren een nieuwe joint venture Easybomb.com. Een game factory die flash games ontwikkeld voor gaming ads, infotainment, portals and branded content.

De kracht van Easybomb.com is dat marketeers en bureau's veel tijd en geld kunnen besparen om games te ontwikkelen. "In plaats vanaf scratch te ontwikkelen, recyclen we bestaande componenten met een nieuw design zodat het betaalbaar wordt voor een brede doelgroep. Creatieve bureaus en spelontwikkelaars kunnen vanaf nu games in huis ontwikkelen door specifieke game-componenten te kopen als high score, encryptie of multiplayer engines", aldus John Jägers verantwoordelijk voor Business Development bij Easybomb.com.

Volgens een recent onderzoek
(http://www.mediapost.com/dtls_dsp_news.cfm?newsId=234005) van Gartner kunnen adverteerders indrukwekkende resultaten behalen door flash games te integreren in rich media advertising. "Onze ervaring is dat internetbezoekers vele uren besteden in een spelomgeving van A-merken dit in tegenstelling tot het traditionele surfgedrag van internetbezoekers", aldus Danny M. van der Cingel, verantwoordelijk voor de Marketing bij Easybomb.com.

Easybomb.com biedt zijn gaming ad technologie in Nederland, Duitsland en Engeland aan. Gaming ads zullen onder andere worden aangeboden via Eyeblaster, de marktleider op het gebied van rich media management.

About Easyconcepts
Easyconcepts is a 100% rich media company that offers interactive marketing concepts that can be viewed and used by a broad audience. Our team has won several awards for their effort in digital interactive formats. Easyconcepts products are being used for e-marketing , interactive TV and mobile formats, viral marketing concepts , branding and rich media advertising. http://www.easyconcepts.nl - (exclusive distributor for Eyeblaster, the leading rich-media ad management platform, in the Benelux)

About Lollibomb
Lollibomb, established in 1996, is the oldest Flash-only design agency in The Netherlands with a very impressive track-record. Lollibomb both designs and develops cutting edge Flash related content, like gamercials, infomercials, web applications and all sorts of other 'mindblowing webcandy'. Whether we built a content management system in Flash, an online animation tool or a realtime, multiplayer engine for Flash games, Lollibomb just can do the trick. One of our specialities is downsizing Rich Media content into very small applications. Have a look at www.flashlab.com and be amazed what you can do with less then 2 KB.

-------------------------------------------
Note for the editor (not for publication):
For more information:
easybomb.com
Contact: Guy Makmel
E-mail: guy@easyconcepts.nl
Web: http://www.easybomb.com
Tel: +31 (0)20-4532582