Ingezonden persbericht
FOR IMMEDIATE RELEASE
---------------------
Easy games en gamercials voor marketeers
Easyconcepts en Lollibomb lanceren Easybomb.com
Amsterdam, 11 februari 2004 - Easyconcepts (rich media) & Lollibomb
(online games) introduceren een nieuwe joint venture Easybomb.com. Een
game factory die flash games ontwikkeld voor gaming ads, infotainment,
portals and branded content.
De kracht van Easybomb.com is dat marketeers en bureau's veel tijd en
geld kunnen besparen om games te ontwikkelen. "In plaats vanaf scratch
te ontwikkelen, recyclen we bestaande componenten met een nieuw design
zodat het betaalbaar wordt voor een brede doelgroep. Creatieve bureaus
en spelontwikkelaars kunnen vanaf nu games in huis ontwikkelen door
specifieke game-componenten te kopen als high score, encryptie of
multiplayer engines", aldus John Jägers verantwoordelijk voor Business
Development bij Easybomb.com.
Volgens een recent onderzoek
(http://www.mediapost.com/dtls_dsp_news.cfm?newsId=234005) van Gartner
kunnen adverteerders indrukwekkende resultaten behalen door flash games
te integreren in rich media advertising. "Onze ervaring is dat
internetbezoekers vele uren besteden in een spelomgeving van A-merken
dit in tegenstelling tot het traditionele surfgedrag van
internetbezoekers", aldus Danny M. van der Cingel, verantwoordelijk voor
de Marketing bij Easybomb.com.
Easybomb.com biedt zijn gaming ad technologie in Nederland, Duitsland en
Engeland aan. Gaming ads zullen onder andere worden aangeboden via
Eyeblaster, de marktleider op het gebied van rich media management.
About Easyconcepts
Easyconcepts is a 100% rich media company that offers interactive
marketing concepts that can be viewed and used by a broad audience. Our
team has won several awards for their effort in digital interactive
formats. Easyconcepts products are being used for e-marketing ,
interactive TV and mobile formats, viral marketing concepts , branding
and rich media advertising. http://www.easyconcepts.nl - (exclusive
distributor for Eyeblaster, the leading rich-media ad management
platform, in the Benelux)
About Lollibomb
Lollibomb, established in 1996, is the oldest Flash-only design agency
in The Netherlands with a very impressive track-record. Lollibomb both
designs and develops cutting edge Flash related content, like
gamercials, infomercials, web applications and all sorts of other
'mindblowing webcandy'. Whether we built a content management system in
Flash, an online animation tool or a realtime, multiplayer engine for
Flash games, Lollibomb just can do the trick. One of our specialities is
downsizing Rich Media content into very small applications. Have a look
at www.flashlab.com and be amazed what you can do with less then 2 KB.
-------------------------------------------
Note for the editor (not for publication):
For more information:
easybomb.com
Contact: Guy Makmel
E-mail: guy@easyconcepts.nl
Web: http://www.easybomb.com
Tel: +31 (0)20-4532582