PERSBERICHT
07/02/2004
Pickwick laat ander gezicht zien
Vier verfijnde, nieuwe theemelanges
Pickwick, het alom bekende theemerk, introduceert een nieuwe
verpakkingslijn. De theedoosjes met de karakteristieke Engelse
postkoets worden vervangen door een nieuw design. Vanaf deze week zijn
de traditionele melanges English Tea Blend, Earl Grey Tea Blend en
Ceylon Tea Blend in de vernieuwde verpakking in de supermarkt
verkrijgbaar. Meer verrassen en inspireren, dát is wat Pickwick
nastreeft met deze metamorfose die onderdeel is van de nieuwe
merkstrategie van Pickwick.
In de zomer volgt de herlancering van de vruchtentheeverpakkingen en
in het najaar liggen ook de kruidentheeën in een nieuw jasje in het
schap.
Als het aan Pickwick ligt zal dit jaar ook de rijkdom van de
traditionele theesoorten herontdekt worden. Naast de bekende melanges
introduceert Pickwick binnenkort vier verfijnde theemelanges: Indian
Classic, Golden Darjeeling, China Blossom en Royal Earl Grey, samen
verpakt in één doosje. Dit 'variatiedoosje' met éénkops theezakjes,
zal ongeveer EUR 1,49 gaan kosten.
Nieuw design
Op alle nieuwe verpakkingen van Pickwick staat ook een nieuw logo. Het
symboliseert een dwarrelend theeblad dat het natuurlijke, open en
dynamische karakter van Pickwick onderstreept. De merknaam Pickwick is
ook gerestyled. In het nieuwe design wordt de letter i getooid door
theeblaadjes. Het nog onontloken blaadje rechts is de zogenaamde tip,
het beste blaadje van de theestruik. Een bewijs van de kwaliteit van
Pickwick.
--
Voor meer informatie Suzanne Rotteveel, Communicatie Douwe Egberts
Nederland, tel. (030) 297 2003, of e-mail: pr@de.nl. Zie ook www.de.nl