Ingezonden persbericht


Persbericht

Wendy van dijk nieuw gezicht van lay's

Maarssen, 6 februari 2004 - Tv-ster Wendy van Dijk wordt het nieuwe gezicht van Lay's. Ze heeft zojuist een contract getekend waardoor ze voortaan voorkomt in alle communicatie-uitingen van Nederlands grootste chipsmerk.

Hiermee treedt Wendy van Dijk in de voetsporen van Marco Borsato, die tot 2002 maar liefst vijf jaar ambassadeur was van Lay's.

Smiths Food Group, de maker van Lays, vindt de keuze voor Wendy van Dijk logisch: het is een 'perfect match'. Wendy's persoonlijkheid en karakter passen uitstekend bij Lay's. Allebei zijn ze bij iedereen in Nederland enorm bekend en enorm geliefd.

Zo onweerstaanbaar als Lay's chips zijn, zo sympathiek en vriendelijk is Wendy (33). Niet voor niets werd ze al tweemaal beloond met de zilveren Televizier Ster, als beste tv-presentatrice en tv-vrouw van het jaar. Vorig jaar kreeg de SBS6-presentatrice zelfs voor haar programma Hart in Aktie de eervolle Gouden Televizier Ring. In dat programma vervult Wendy de wensen van mensen die soms diep in de put zitten en haar om hulp vragen. Ook in haar programma 'Hoe gaat het met...?' laat Wendy van Dijk zich van haar warmste, meest sociale kant zien.

De vele variaties van Lay's zijn herkenbaar in de veelzijdigheid van Wendy van Dijk. Ze maakte naam als de Japanse nep-journaliste Ushi, in Ushi en Van Dijk, die vele bekende Nederlanders en buitenlandse sterren op komische wijze interviewt. Haar acteertalenten haalden bovendien het witte doek in de films 'Liever verliefd' en 'Science fiction'.

Lay's is ervan overtuigd dat de samenwerking met Wendy van Dijk de komende jaren heel plezierig en zeer succesvol zal zijn.