05-02-2004
Vergaderingen week 7
Donderdag 5 februari: commissie Stedelijk Beheer. Aanvang: 20.30 uur
Op de agenda staan onder andere de volgende onderwerpen:
- Voorstel onderzoeksresultaat van de geluidsisolatie in het kader van
sanering van industrielawaai,
industrieterrein Nieuwe Haven, Nieuwe Diep, Visafslag.
- Brief van de heer A. Pruiksma van 13 december 2003 met het verzoek
een constructieve
oplossing aan te dragen voor de reductie van de verkeersstroom op de
Weststraat, Zuidstraat en Binnenhaven.
- Discussie over de rol van de commissie met betrekking tot
kaderstelling in relatie tot
komende onderwerpen op de raadsagenda.
Dinsdag 10 februari: Adviesraad Ouderenbeleid. Aanvang:13.30 uur in
kamer 0.06
Op de agenda staan onder andere de volgende onderwerpen:
- stand van zaken Plannen 2004
*Bezoek Domotica woning
*Bezoek één loket functie Schalkwijk (Haarlem)
*Bespreken IGLO en IGLO-bulletin
Dinsdag 10 februari: JongerenAdviesRaad. Aanvang: 19.30 uur, kamer
1.54
Op de agenda staan onder andere de volgende onderwerpen:
- Missie JAR en criteria subsidieverstrekking JAR
- Evenementenplan
- JAR-on-School
Woensdag 11 februari: extra commissie Maatschappelijk Welzijn. Aanvang
20.00 uur.
Op de agenda staat de invoering van de Wet Werk en Bijstand.
U kunt bij de vergaderingen inspreken. Het maakt niet uit of dat
onderwerp op de agenda staat. Uiteraard moet het wel over een thema
gaan dat thuishoort in de desbetreffende vergadering.Tijdens iedere
vergadering is voor spreekrecht in totaal maximaal een half uur
beschikbaar. Uiterlijk 24 uur voor aanvang van de vergadering meldt u
bij de griffie dat u wilt inspreken (tel. 678105). Elke spreker krijgt
vijf minuten het woord. Mochten er meer dan zes sprekers zijn, dan
verdeelt de voorzitter van de commissie het halfuur evenredig onder
het aantal sprekers.
U kunt niet inspreken over een besluit van het gemeentebestuur
waartegen bezwaar of beroep bij de rechter openstaat of heeft
opengestaan. Ook kunt u het woord niet voeren over benoemingen,
keuzen, voordrachten of aanbevelingen van personen, als het op grond
van artikel 9:1 van de Algemene Wet Bestuursrecht mogelijk is een
klacht in te dienen. Voor meer informatie hierover kunt u contact
opnemen met de griffie (tel. 678105).
De vergaderingen vinden plaats in het stadhuis aan de Drs. F. Bijlweg
20, tenzij anders vermeld. De volledige agendas kunt u nalezen op onze
website onder de rubriek Bestuur &
Politiek/gemeenteraad/vergaderingen. U kunt de agenda's ook afhalen
bij het Centraal Informatiepunt in het stadhuis, geopend van 08.00 tot
17.00 uur, donderdags tot 19.30 uur.
Gemeente Den Helder