Ministerie van Defensie


---


---

foto: Indra Angad-Gaur (Ruud Voest)

Indra Angad-Gaur wint florettoernooi

12-1-2004 13:24:00

Net als haar degencollega Sonja Tol, wist ook luchtmachtofficier Indra Angad-Gaur dit weekend een schermtoernooi te winnen. In het Universitair Sportcentrum in Amsterdam werd eerste luitenant Angad-Gaur evenals in november van het afgelopen jaar eerste op het internationale dames florettoernooi.

Angad-Gaur versloeg in de finale haar Zweedse tegenstander met 15 6. Daarvoor was de Duitse Monica Pollner in de halve finale al kansloos (15-3), evenals veterane Gloria Garcia in de kwartfinale (15-1). Voor Angad-Gaur was dit toernooi de afsluiting van een korte, maar intensieve voorbereiding op het wereldbekertoernooi, waarvan volgend weekend de eerste editie in de Jordaanse plaats Aqaba plaatsvindt.