---
---
foto: Indra Angad-Gaur (Ruud Voest)
Indra Angad-Gaur wint florettoernooi
12-1-2004 13:24:00
Net als haar degencollega Sonja Tol, wist ook luchtmachtofficier Indra
Angad-Gaur dit weekend een schermtoernooi te winnen. In het
Universitair Sportcentrum in Amsterdam werd eerste luitenant
Angad-Gaur evenals in november van het afgelopen jaar eerste op het
internationale dames florettoernooi.
Angad-Gaur versloeg in de finale haar Zweedse tegenstander met 15 6.
Daarvoor was de Duitse Monica Pollner in de halve finale al kansloos
(15-3), evenals veterane Gloria Garcia in de kwartfinale (15-1). Voor
Angad-Gaur was dit toernooi de afsluiting van een korte, maar
intensieve voorbereiding op het wereldbekertoernooi, waarvan volgend
weekend de eerste editie in de Jordaanse plaats Aqaba plaatsvindt.
Ministerie van Defensie