Vrouw beroofd van tas met medicijnen
Den Haag 12-01-2004
Den Haag Zondag 11 januari rond 19.44 uur werd een 50-jarige vrouw
uit Den Haag bij de bushalte Hengelolaan door een bijrijder op een
scooter beroofd van haar handtas. In de meegenomen handtas zat een
grote hoeveelheid medicijnen die bij oneigenlijk gebruik gevaarlijk is
voor de gezondheid, vooral voor kinderen. De politie verzoekt iedereen
die deze medicijnen aantreft in te leveren bij een politiebureau.
Mogelijk zijn er ook getuigen die de politie meer kunnen vertellen
over deze beroving. Zij worden verzocht via 0900-8844 contact op te
nemen met Bureau Laak.
Politie Haaglanden