Ingezonden persbericht


MARKETING3.nl

Innovatie, strategie en creatie

Groots marketingcongres ism diverse brancheverenigingen op gebied van marketing, reclame en communicatie met als hoofdthema's ROI en meten is weten.

Introductie

Na de hype luidt de kernvraag van alle inspanningen: wat levert het mij op en hoe meet ik dit? Zo ook voor marketeers, zeker nu interactieve marketing het volwassen stadium bereikt. Er is behoefte aan informatie over effectiviteit, meetbaarheid en de mogelijkheden. MARKETING3.nl, de Interactieve Marketing Tweedaagse speelt in op deze vraag door deze thema's centraal te stellen. Door het presenteren van praktijkcases en meetmethoden worden de creatieve en technologische mogelijkheden getoond, welke inzicht geven in ROI en effectiviteit van Interactieve Marketing.

MARKETING3.nl biedt een breed overzicht van best practices in interactieve marketing. Het is dé gelegenheid voor marketeers om te weten te komen wat wel werkt en wat niet door te leren van anderen. Leer bovendien hoe u de effectiviteit van uw interactieve marketinginspanningen kunt meten. Daarnaast biedt het programma op tactisch niveau inzicht in de wijze waarop men de effectiviteit van de instrumenten zelf kan verbeteren.

U gaat naar huis met tal van praktische ideeën en aanknopingspunten van voorgangers, die u vervolgens zelf kunt gaan toepassen. U heeft geleerd hoe u die mogelijkheden kunt inpassen in uw business en communicatie-strategie. U weet bovendien welke partijen u daarbij kunnen helpen.

Marketeers, reserveer nu alvast in je agenda: MARKETING3.nl op dinsdag 2 december (VIP-avond), woensdag 3 december en donderdag 4 december!