Ingezonden persbericht

Congres MARKETING3.nl - ICT als driving force in marketing

Van 2 tot en met 4 december 2003 vindt in Media Plaza het eerste congres MARKETING3.nl (spreek uit: drie-punt-nul) plaats. Met een reeks verrassende en inspirerende voordrachten en cases waarin is wáárgemaakt dat informatietechnologie inmiddels de drijvende kracht is in het vernieuwen - en vooral ook almaar efficiënter en effectiever worden - van marketing en marketingcommunicatie. Maar waarin óók steeds wordt aangetoond dat technologische vernieuwing niets waard is zonder solide strategie en verrassende creativiteit. Dit alles onder het motto ROI op Innovatie, Strategie en Creatie.

MARKETING3.nl is een initiatief van Media Plaza dat wordt gedragen door 10 vakorganisaties uit de marketingwereld. Programma

* Dinsdag 2 december start MARKETING3.nl met een VIP-avond voor genodigden over Innovatie, waarbij in het bijzonder aandacht wordt besteed aan succesvolle jongerenmarketing.
* Op woensdag 3 december, de Strategie-dag, komt vooral de effectiviteit van interactieve marketing aan de orde. Tevens worden strategieën gepresenteerd die zich in de praktijk hebben bewezen, met modellen en instrumenten die er toe doen. Duidelijk wordt wat de raakvlakken zijn met de communicatiestrategie en de rest van de organisatie. Met zo'n vijfentwintig praktijkcases wordt geïnformeerd over het gebruik en resultaat van onder meer marktonderzoek, statistische analyse en marketing intelligence.
* Tijdens de Creatie-dag op donderdag 4 december ligt de focus op geïntegreerde en creatieve inzet van de nieuwste technologieën. De vele praktijkcases behandelen onderwerpen als branding, affiliate en viral marketing, email- en SMS-marketing, mobile en crossmedia-marketing.

Na uw bezoek aan dit congres...

* heeft u inzicht in de mogelijkheden en ontwikkelingen van Interactieve Marketing
* weet u welke tools in te zetten en waarom
* kent u het rendement en de toegevoegde waarde van diverse marketing-support-tools
* bent u bekend met de mogelijkheden om het rendement van uw campagne te meten
* heeft u waardevolle know-how en know-who, er is ruimschoots gelegenheid geboden tot netwerken met collega s uit het vak

Voor wie?

* Marketing-, brand- en productmanagers

* Communicatie- en pr-managers

* Accountmanagers, -executives en -directors
* Creatieven

* Marktonderzoekers

* Website- en contentbeheerders

* CEO s, CIO s, CTO s en CFO s
Interesse?
Schrijf u direct online in. Kosten voor een losse dagkaart, geldig op 3 of 4 december bedragen 195 euro. Een passepartout voor beide dagen kost slechts 295 euro. Indien u lid bent van een van de deelnemende vakorganisaties ontvangt u bovendien een korting van maar liefst 25%.

Voor informatie over het programma, de sprekers, cases en presentaties kunt u kijken op www.marketing3.nl. MARKETING3.nl mag u als marketing- of communicatieprofessional niet missen!

Met vriendelijke groet,

Stephan Fellinger
Voorzitter, SpinAwards