Nominaties Tijdschriftcampagne van het Jaar 2003 vastgesteld
P E R S B E R I C H T
Amsterdam, 19 november 2003
De jury van de Adformatie MERCUR Tijdschriftcampagne van het Jaar
heeft dit jaar drie campagnes voorgedragen voor de prijs in deze
categorie.
De genomineerde tijdschriftcampagnes (in alfabetische volgorde) zijn:
* Fiat Stilo Multi Wagon Fiat Auto Nederland BV
* TPG Post Een kaartje . TPG Post
* Xylifresh kauwgom RBV Leaf
De prijs in de categorie Tijdschriftcampagne van het Jaar wordt
uitgereikt aan de adverteerder die optimaal gebruik heeft gemaakt van
de (commerciële) mogelijkheden van publiekstijdschriften. De winnaar
zal tijdens Het TijdschriftenGala op donderdag 11 december a.s. in
Event Centre Aalsmeer bekend worden gemaakt. De prijs bestaat uit
advertentieruimte ter waarde van 45.000 euro in titels die zijn
aangesloten bij de Groep Publiekstijdschriften van het Nederlands
Uitgeversverbond.
De juryleden waren: Maarten Bakker (Ogilvy & Mather), Linda Boks
(ZenithOptimedia), Ursula Hulsmeijers (Beiersdorf), Bert Kamp
(Rabobank Nederland) en Elly van Zutphen (Telegraaf Tijdschriften
Groep). Romke Oortwijn (N=5) was voorzitter van de jury.
---
Voor nadere informatie:
Harriët Schrier, Nederlands Uitgeversverbond, tel. (020) 4309162 of
gpt@nuv.nl.
Voor toegangskaarten voor het TijdschriftenGala:
Lenthe Publishers & Consultants, Veronique Alberdingk Thijm, tel.
(020) 5171540 of veronique.alberdingkthijm@lenthe.nl.
Voor alle actuele informatie over de MERCURS en Het TijdschriftenGala:
www.mercurs.nl
Nederlands Uitgeversverbond