Ingezonden persbericht

Eyefi ontwikkelt online strategie voor glossy Avantgarde

AMSTERDAM, 20031030 -- Het Amsterdamse internetbedrijf Eyefi Interactive definieert en implementeert momenteel een digitale strategie voor het mode- en lifestyle maandblad Avantgarde van Audax Publishing. Het doel hiervan is het creëren van toegevoegde waarde voor Avantgarde-lezeressen, het stimuleren van de offline verkoop en het vergroten van het abonneebestand van de titel.


Hetzelfde deed Eyefi eerder voor andere titels van Audax Publishing. Zo werden de websites van vrouwenblad Vriendin (Vriendin.nl) en meidenmagazine Girlz! (Girlz-online.nl) halverwege dit jaar succesvol gelanceerd. De bezoekersaantallen van deze sites stegen, zonder actieve promotie, binnen vijf maanden tot een gemiddelde van twintigduizend per maand en beide websites hebben een succesvol forum met respectievelijk twaalfhonderd (Vriendin) en vijfduizend (Girlz!) actieve leden. Het online abonneren blijkt bovendien een groot succes.

Ook na implementatie van de ontwerpen, speelt Eyefi een belangrijke rol in de verdere ontwikkeling van de websites. Zo adviseert zij Audax Publishing over de digitale mogelijkheden om optimaal gebruik te maken van deze waardevolle interactieve platforms voor marketing- en verkoopacitiviteiten en creëert zij in goed overleg met Audax de best passende oplossingen per website.

Audax Publishing koos voor Eyefi, omdat het bedrijf niet alleen een bij de afzonderlijke titels passend design kan bieden, maar tevens ervaring heeft in het inzetten van online marketing- en reclametools. Bovendien beschikt Eyefi over een eigen Content Management Systeem dat per opdracht op maat gesneden kan worden en dat inmiddels zijn stabiliteit, flexibiliteit en gebruikersgemak heeft bewezen.



Ingezonden persbericht