Ingezonden persbericht
E.PIPHANY INTRODUCEERT DE E.PIPHANY 6.5 CRM SOFTWARE SUITE
Nieuwe applicaties integreren marketing-, verkoop- en serviceprocessen
rondom klantencontacten
Schiphol Rijk, 28 oktober 2003 - E.piphany introduceert een nieuwe
versie van zijn E.6 software suite: E.piphany 6.5. Als onderdeel van
deze suite wordt ook de E.piphany Customer Relationship Backbone
aangeboden, de eerste en enige complete oplossing voor het in lijn
brengen van klantgegevens en -processen tussen alle CRM-applicaties.
Daarnaast maakt een aantal nieuwe modulaire CRM-applicaties, E.piphany
Telesales, E.piphany Contact Center en E.piphany Event-Driven Marketing,
deel uit van de suite. Deze applicaties bieden de benodigde
functionaliteit voor marketing, verkoop en service rondom het
klantencontact. De E.piphany marketing-softwareproducten bieden voortaan
ook meer ondersteuning voor IBM's DB2 versie 8.
De E.piphany 6.5 software suite is gebouwd op de meest moderne Java 2
Enterprise Edition (J2EE) architectuur en biedt onder meer de volgende
functionaliteit:
* De uitgebreide reeks E.piphany Sales producten, E.piphany
Connected Sales, E.piphany Mobile Sales en E.piphany Insight for Sales,
is uitgebreid met de nieuwe E.piphany Telesales software.
* Een nieuwe E.piphany Contact Center softwareoplossing
ondersteunt gemengde verkoop- en servicecentra met volledig leadsbeheer
en andere verkoopfunctionaliteit, functies voor klantenservice en
-support.
* Twee nieuwe E.piphany Marketing applicaties: E.piphany
Event-Driven Marketing en E.piphany Marketing Management. E.piphany
Event-Driven Marketing zorgt voor optimale interactie met klanten bij
mijlpalen in hun leven. E.piphany Marketing Management is een speciaal
geconfigureerde versie van SmartPath MMS die is geïntegreerd met de
E.piphany-software Campaign Management en Interaction Advisor.
Marketeers kunnen hiermee marketinginitiatieven efficiënt plannen,
ontwikkelen en uitvoeren.
* De E.piphany Customer Relationship Backbone, een set
J2EE-diensten waarmee organisaties bedrijfskritische data en processen
probleemloos kunnen uitwisselen tussen en gebruiken in alle
CRM-applicaties.
* De E.piphany Marketing softwareproducten ondersteunen nu ook IBM
DB2 versie 8 en bieden zo zelfs schaalbaarheid voor de grootste en meest
veeleisende databeheeromgevingen. Een aantal benchmarks van IBM heeft de
grote schaalbaarheid van de E.piphany 6.5 software suite bewezen. Eén
van de benchmarks was een 5.000-seat test van de E.piphany Sales en
Service software.
"Dienstengeoriënteerde architecturen brengen CRM opnieuw tot leven
doordat bedrijven nu eindelijk de traditionele informatiepakhuizen
kunnen afbreken. Hierdoor komt real-time informatie binnen het hele
bedrijf beschikbaar en dit komt ten goede aan de klantencontacten van
alle medewerkers", legt Kim Collins, research director bij Gartner, uit.
"De flexibiliteit van modulaire applicaties en platforms op basis van
J2EE maken het mogelijk meer te halen uit de eerdere investeringen in
CRM. Het eindresultaat is een CRM-oplossing die gemakkelijk kan worden
aangepast aan veranderende eisen en IT-omgevingen."
Prijzen en beschikbaarheid
De E.piphany E.6 product suite is in zijn geheel verkrijgbaar als
onderdeel van de E.piphany 6.5 software suite. De E.piphany 6.5 software
suite komt 14 november aanstaande op de markt. E.piphany E.6
softwareproducten worden verkocht in de vorm van licenties tegen
verkoopprijzen vanaf ¤ 100.000,00. De prijs wordt bepaald op basis van
het aantal gebruikers en de grootte van het klantenbestand.
Over E.piphany
E.piphany (Nasdaq: EPNY) is leverancier van marketing, verkoop, en
service oplossingen voor de grootste bedrijven, wereldwijd. E.piphany
E.6.5 is een geïntegreerde softwaresuite, die marketing, verkoop en
servicefunctionaliteit combineert met real-time intelligentie. Deze
suite, E.piphany E.6.5, stelt bedrijven in staat hun klanten beter te
begrijpen en de meest ideale actie te ondernemen voor een betere
klanttevredenheid, verhoogde omzet en lagere kosten. E.piphany's
oplossing is gebouwd op het meest geavanceerde, webgebaseerde
CRM-platform dat in de industrie is te vinden, resulterend in snelle en
eenvoudige implementaties. Daarbij zijn E.piphany-oplossingen ook
naadloos te integreren in de bestaande infrastructuur. Meer dan 460
bedrijven wereldwijd inclusief ongeveer 40 van de Fortune 100, gebruiken
producten van E.piphany om hun klanten ervaringen te optimaliseren en
tegelijkertijd hun bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Het wereldwijde
hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, Californië. Het Benelux kantoor
is gevestigd in Schiphol Rijk, Amsterdam.
Ingezonden persbericht