24-10-2003
Metamorfose Nissan begonnen
Het eerste Nissan-dealerbedrijf in Nederland dat is uitgevoerd volgens
de nieuwe huisstijl van de Japanse autofabrikant is een feit. ACN
s-Hertogenbosch opende op 8 oktober officieel de deuren van het nieuwe
onderkomen aan de Rietveldenweg.
Deze Nissan-dealer heeft een voorbeeldfunctie, vertelt Eugène Bedeaux,
Manager Network Standards bij Nissan Nederland en verantwoordelijk
voor de invoering van de nieuwe merkidentiteit.
Nissan heeft zich de afgelopen jaren in toenemende mate onderscheidend
gemanifesteerd. De modellen in de showroom van de Nissan-dealers zijn
hiervoor het beste bewijs. De Micra, de X-TRAIL en de nieuwe 350Z zijn
duidelijke voorbeelden van hoe Nissan zich vooral op het gebied van
design onderscheidt van andere autofabrikanten. En Nissan levert nu
met de nieuwe huisstijl voor de dealerbedrijven nóg een bewijs dat het
merk voorop loopt op het gebied van design.
ACN s-Hertogenbosch is een nieuwe Nissan-dealer op een nieuwe locatie.
Vestigingsmanager Roberto Pappalardo vertelt: We zijn al Nissan-dealer
voor Eindhoven. Op 1 oktober hebben we het Nissan-dealerschap voor
s-Hertogenbosch van Autobedrijf Nieuwkoop-Hoevenaars overgenomen. Dat
is in goede harmonie gegaan. Omdat wij zijn gestart op een nieuwe
locatie, hebben we de gelegenheid aangegrepen om ons pand te voorzien
van de nieuwe huisstijl van Nissan. Na vijf maanden hard werken hebben
we een ongezellig pand omgetoverd tot een prachtig
Nissan-dealerbedrijf.
Pappalardo: Door het gebruik van mooie materialen, zoals beukenhout en
aluminium, heerst er een prettige sfeer in onze showroom. Een
belangrijke rol hierbij is weggelegd voor de verlichting. Speciale
lampen zorgen voor een intieme sfeer en tegelijkertijd voor een goede
presentatie van de autos. In het interieur zijn verder nieuw
meubilair, nieuwe balies en nieuwe displays voor accessoires in de
nieuwe huisstijl te vinden. Voor de deur van het dealerbedrijf trekt
een grote pylon met het nieuwe logo van Nissan de aandacht. Nieuw zijn
verder de lichtreclame, de banieren en de markante entreepartij.
Eugène Bedeaux: De nieuwe huisstijl van Nissan zal zich als een
olievlek over het land verspreiden. Het wordt een hele klus om alle
werkzaamheden per locatie goed op elkaar af te stemmen. Maar het
resultaat zal er zeker mogen zijn. De panden krijgen een moderne
uitstraling. Het is een locatie waar de nieuwe modellen van Nissan
uitstekend gepresenteerd kunnen worden, een omgeving die iedereen zal
aanspreken.
AutoRai