Mijn.NN.nl geeft ketenintegratie inhoud
22-10-2003
Vanaf 22 oktober krijgen ruim 6000 gebruikers de beschikking over het
nieuwe extranet van Nationale-Nederlanden: Mijn.NN.nl. Dit speciaal
voor het intermediair opgezette extranet biedt een fors aantal
commerciële mogelijkheden zoals het on-line offreren en aanvragen van
verzekeringen en het melden van schade. Met de introductie van
Mijn.NN.nl zet Nationale-Nederlanden een volgende stap in de
ketenintegratie.
Mijn.NN.nl biedt diverse interactieve mogelijkheden. Zo kan het
intermediair via vanuit de site direct die afdeling binnen
Nationale-Nederlanden benaderen, die rechtstreeks contact opnemen met
die afdeling binnen NN die zijn vraag goed en adequaat kan
beantwoorden. Offertes kunnen on-line worden aangemaakt en
schademeldingen kunnen digitaal worden ingediend.
Met Mijn.NN.nl geeft NN een uitgebreid overzicht van de mogelijkheden
voor de ondersteuning van het intermediair. Speciale acties voor
starters, hulp bij marketingplannen, voorbeelden van verkoopbrieven,
adviezen van bedrijfsadviseurs, en ondersteuning op het gebied van
e-business, zijn een greep uit de mogelijkheden.
Ook biedt Mijn.NN.nl op zeer overzichtelijke wijze, zonder veel
doorklikken, toegang tot informatie over alle producten, financiële
diensten en collectieve verzekeringen van NN. Ook zijn alle product-
en polisvoorwaarden opgenomen. Folders en brochures kunnen
rechtstreeks on-line worden besteld. Ook onze uitgebreide
bereikbaarheidsgegevens om snel bij de juiste persoon te komen zijn
opgenomen.
Mijn.NN.nl is de opvolger van NN Infonet. NN Infonet is vanaf 22
oktober 2003 niet meer beschikbaar.
Nationale-Nederlanden