22/10/2003

Klan ttevredenheidsonderzoek gemeente Moerdijk van start

Gemeente Moerdijk


Klanttevredenheid is heel belangrijk voor de gemeente Moerdijk. Om de klanttevredenheid op peil te houden, wordt een keer per twee jaar een kwaliteitscontrole gehouden in de vorm van een
klanttevredenheidsonderzoek. Ook dit jaar is het weer tijd voor zon onderzoek.

Het klanttevredenheidsonderzoek richt zich op het meten van de klant-tevredenheid onder klanten die gebruik maken van verschillende gemeentelijke diensten. Het gaat om klanten van de Frontoffice, het Bedrijvenloket, het Verenigingenloket en het Vergunningenloket.

Als methoden van onderzoek is gekozen voor een enquête. Bij een groot aantal klanten van het verenigingenloket en het bedrijvenloket, valt binnen enkele dagen een enquête op de mat. Bezoekers van het gemeentehuis wordt ter plekke gevraagd een enquête in te vullen.

Als alle gegevens zijn verzameld worden die verwerkt, om er later conclusies uit te trekken. Aan de hand van de conclusies worden er aanbevelingen gedaan aan het college en de gemeenteraad. Deze gebruikt de resultaten om de dienstverlening in de toekomst nog beter af te stemmen op de wensen en behoeften van de klant.