Klan ttevredenheidsonderzoek gemeente Moerdijk van start
Gemeente Moerdijk
Klanttevredenheid is heel belangrijk voor de gemeente Moerdijk. Om de
klanttevredenheid op peil te houden, wordt een keer per twee jaar een
kwaliteitscontrole gehouden in de vorm van een
klanttevredenheidsonderzoek. Ook dit jaar is het weer tijd voor zon
onderzoek.
Het klanttevredenheidsonderzoek richt zich op het meten van de
klant-tevredenheid onder klanten die gebruik maken van verschillende
gemeentelijke diensten. Het gaat om klanten van de Frontoffice, het
Bedrijvenloket, het Verenigingenloket en het Vergunningenloket.
Als methoden van onderzoek is gekozen voor een enquête. Bij een groot
aantal klanten van het verenigingenloket en het bedrijvenloket, valt
binnen enkele dagen een enquête op de mat. Bezoekers van het
gemeentehuis wordt ter plekke gevraagd een enquête in te vullen.
Als alle gegevens zijn verzameld worden die verwerkt, om er later
conclusies uit te trekken. Aan de hand van de conclusies worden er
aanbevelingen gedaan aan het college en de gemeenteraad. Deze gebruikt
de resultaten om de dienstverlening in de toekomst nog beter af te
stemmen op de wensen en behoeften van de klant.