De Amersfoortse garandeert wachtlijstbemiddeling binnen twee weken
De Amersfoortse Verzekeringen heeft sinds het ontstaan van de
wachtlijsten al veel succesvolle, snelle wachtlijstbemiddelingen
uitgevoerd. Nu zet
De Inkomensverzekeraar de volgende stap en garandeert cliënten met een
ziektekostenverzekering een behandeling binnen veertien dagen.
Gegarandeerde snelle behandeling
De Amersfoortse heeft speciale contacten met zorginstellingen. De
kennis over wachtlijsten is daardoor altijd up-to-date. Bij een
verzoek om wachtlijstbemiddeling schakelt De Amersfoortse direct de
beste zorginstelling en behandelaar in, desnoods in het buitenland.
Cliënten krijgen vaak al binnen een uur uitsluitsel over de
behandeling en de wachttijd. Twee weken is bij De Inkomensverzekeraar
de uiterste wachttijd. Meestal gaat het sneller, zo is de wachttijd
voor de behandeling van een rughernia maximaal een week. Voor dotteren
wordt een cliënt zelfs binnen drie dagen geholpen.
Persoonlijke zorg voor, tijdens en na de behandeling
Het verkorten van de wachttijd voor een behandeling is niet de enige
begeleiding die een cliënt mag verwachten. De persoonlijke zorg voor
en na de behandeling is net zo belangrijk. De artsen en
verpleegkundigen van De Amersfoortse weten wat het voor een cliënt
betekent om ziek te zijn. Vanuit hun medische achtergrond kunnen ze
zich inleven in de cliënt en hem zo veel mogelijk zorg uit handen
nemen. In de praktijk betekent dat onder meer het geven van informatie
over de behandeling en de nazorg, de nieuwe behandelaar, de
behandeltijd en de reïntegratie.
Wachtlijstbemiddeling wordt steeds belangrijker. Mensen verwachten een
snelle en juiste behandeling. Ze verwachten ook dat er met hen
meegedacht wordt. De specialisten van De Amersfoortse kunnen vanuit
hun jarenlange ervaring aan deze verwachtingen voldoen en binnen
maximaal twee weken bemiddelen voor de juiste zorg.
De Amersfoortse Verzekeringen