Ryanair

News Release

06.10.03

RYANAIR'S klantenservicestatistieken voor september 2003

Ryanair, Europa's Nr.1 low fares airline, heeft vandaag haar klantenservice-statistieken over september 2003 openbaar gemaakt. Ryanair heeft zichzelf verplicht gesteld iedere maand de consumentenstatistieken te publiceren. Deze bevestigen bovendien keer op keer dat Ryanair ook Nr.1 is op het gebied van klantenservice.
* 94,2% van alle 14.403 Ryanair vluchten in september arriveerden op tijd*.

* Ryanair zet de standaard als Nr.1 op-tiid maatschappij en als de Nr.1 maatschappij met de minste annuleringen.
* Het aantal geregistreerde klachten is minder dan 1 (0,52) klacht per 1.000 passagiers.

* Verloren gegane bagage is minder dan 1 (0,33) tas per 1.000 passagiers


100%

* De Civil Aviation Authority publiceert gevalideerde punctualiteitsinformatie van drie maanden geleden

Ryanair maandelijkse statistieken vergeleken met de Association of European Airlines

De volgende gemiddelden zijn gebaseerd op de maandelijkse prestatiestatistieken van de Associatie van Europese Luchtvaartmaatschappijen van onze belangrijkste concurrenten in Augustus 2003 en cijfers gepubliceerd op de website van de maatschappijen.

Zie het origineel http://www.ryanair.com/press/...st-fl-061003.html


Bron: US DOT Consumer Report for August 2003