News Release
06.10.03
RYANAIR'S klantenservicestatistieken voor september 2003
Ryanair, Europa's Nr.1 low fares airline, heeft vandaag haar
klantenservice-statistieken over september 2003 openbaar gemaakt.
Ryanair heeft zichzelf verplicht gesteld iedere maand de
consumentenstatistieken te publiceren. Deze bevestigen bovendien keer
op keer dat Ryanair ook Nr.1 is op het gebied van klantenservice.
* 94,2% van alle 14.403 Ryanair vluchten in september arriveerden op
tijd*.
* Ryanair zet de standaard als Nr.1 op-tiid maatschappij en als de
Nr.1 maatschappij met de minste annuleringen.
* Het aantal geregistreerde klachten is minder dan 1 (0,52) klacht
per 1.000 passagiers.
* Verloren gegane bagage is minder dan 1 (0,33) tas per 1.000
passagiers
100%
* De Civil Aviation Authority publiceert gevalideerde
punctualiteitsinformatie van drie maanden geleden
Ryanair maandelijkse statistieken vergeleken met de Association of European
Airlines
De volgende gemiddelden zijn gebaseerd op de maandelijkse
prestatiestatistieken van de Associatie van Europese
Luchtvaartmaatschappijen van onze belangrijkste concurrenten in
Augustus 2003 en cijfers gepubliceerd op de website van de
maatschappijen.
Zie het origineel
http://www.ryanair.com/press/...st-fl-061003.html
Bron: US DOT Consumer Report for August 2003