Gemeente Almere

Bedrijfsleven kan inhaken op promotiecampagne

De Stichting Stadspromotie Almere(SSA) biedt het lokale bedrijfsleven verschillende mogelijkheden om in te haken op de promotiecampagne Het kán in Almere. Het gebruik van de bekende slogan op briefpapier, TV-commercials tijdens beurzen en presentaties en het Almere-lied als telefoonwachtstand zijn voorbeelden om de beeldvorming van Almere nog meer te verbeteren. De verschillende mogelijkheden zijn vanaf nu te vinden op de website www.stadspromotie-almere.nl.

Deze zomer is het vervolg van de Almeerse promotiecampagne van start gegaan. Het thema luidt: We schrijven geschiedenis. Elke dag., waarmee de campagne nog meer dan voorheen is gericht op inwoners en ondernemers. Zij zijn de ambassadeurs van de stad en kunnen Almere ook naar buiten toe uitdragen.

De promotiecampagne is in 1999 gestart en heeft inmiddels veel landelijke aandacht en merkbare effecten op geleverd. Dit blijkt onder meer uit (imago)-onderzoeken, specifieke metingen, economische effecten en reacties uit de vak- en bestuurlijke wereld.

De afgelopen jaren hebben inmiddels tal van ondernemers, instellingen en organisaties hun steentje aan de campagne bijgedragen.