Gemeente Almere
Bedrijfsleven kan inhaken op promotiecampagne
De Stichting Stadspromotie Almere(SSA) biedt het lokale bedrijfsleven
verschillende mogelijkheden om in te haken op de promotiecampagne Het
kán in Almere. Het gebruik van de bekende slogan op briefpapier,
TV-commercials tijdens beurzen en presentaties en het Almere-lied als
telefoonwachtstand zijn voorbeelden om de beeldvorming van Almere nog
meer te verbeteren. De verschillende mogelijkheden zijn vanaf nu te
vinden op de website www.stadspromotie-almere.nl.
Deze zomer is het vervolg van de Almeerse promotiecampagne van start
gegaan. Het thema luidt: We schrijven geschiedenis. Elke dag., waarmee
de campagne nog meer dan voorheen is gericht op inwoners en
ondernemers. Zij zijn de ambassadeurs van de stad en kunnen Almere ook
naar buiten toe uitdragen.
De promotiecampagne is in 1999 gestart en heeft inmiddels veel
landelijke aandacht en merkbare effecten op geleverd. Dit blijkt onder
meer uit (imago)-onderzoeken, specifieke metingen, economische
effecten en reacties uit de vak- en bestuurlijke wereld.
De afgelopen jaren hebben inmiddels tal van ondernemers, instellingen
en organisaties hun steentje aan de campagne bijgedragen.