Ingezonden persbericht
Themamiddag over belang marketing voor marktpositie Nederlandse film
Persuitnodiging Nederlands Film Festival
Op dinsdag 30 september vindt van 13.00 uur tot 17.00 uur in het Festivalpaviljoen van het Nederlands Film Festival op de Neude een speciale themamiddag plaats over het belang van marketing voor de marktpositie van de Nederlandse film. De bijeenkomst De Nederlandse Film: wegens succes geprolongeerd??? wordt georganiseerd door de Nederlandse Verenigingen van Bioscoopexploitanten (NVB), Filmverhuurders (NVF) en Speelfilmproducenten (NVS).
Programma themamiddag De Nederlandse Film: wegens succes geprolongeerd???
13.00 uur Lunch
14.00 uur Praktijkvoorbeelden: presentatie marketingcases Nederlandse films
14.30 uur Paneldiscussie o.l.v. Lennart Booij
Deelnemers aan het debat zijn Hanneke Niens (producent IdTV Film), Hans de Weers (producent Egmond Film and Television), Pim Hermeling (managing director A-Film Distribution), Max van Praag (general manager UIP), Ron Sterk (Bioscoop Expl. Minerva) en Marianne Wolff (Wolff Cinema Groep).
15.45 uur Pauze
16.00 uur Presentatie derde kwartaalcijfers door NFC-voorzitter Wilco Wolfers
16.30 uur Uitreiking Skrien Afficheprijs
16.45 uur Showreel Nederlandse films najaar 2003/voorjaar 2004
17.00 uur Afsluiting en borrel
Indien u bij de themamiddag of een deel ervan aanwezig wilt zijn dan kunt u zich per e-mail aanmelden via publiciteit@filmfestival.nl
www.filmfestival.nl