Ingezonden persbericht

Afdeling Communicatie
Hilversum, 25-09-2003

Televisie
RADAR
Uitzending maandag 29 september
Nederland 2 ­ 20.26 uur

PROBLEMEN MET POPULAIRE PLASMASCHERMEN

De platte plasmaschermen zijn zeer populair. Maar dit nieuwe produkt kent ook aanzienlijke nadelen. Consumenten worden in winkels onvolledig voorgelicht waardoor er problemen kunnen ontstaan. Gedupeerde bezitters klagen onder meer over inbranding van hun peperdure scherm. Marktleider Philips reageert maandag 29 september in de uitzending van het TROS-consumentenprogramma RADAR.

Hans Verkerk Keukens heeft een bijzondere manier om keukens alsnog aan de man te brengen. Gedupeerden namen een optie op een keuken maar zagen er later, na overleg met Verkerk, vanaf. Ruim vier jaar later krijgen ze tot hun verbazing bericht dat hun nieuwe keuken klaarstaat en of ze de rekening maar even willen voldoen. Hans Verkerk reageert in de RADAR-studio op de dubieuze verkooptechnieken van zijn bedrijf.

Welk reclamespotje wordt de winnaar van de Loden Leeuw 2003? De voorrondes voor de meest irritante reclame van 2003 zijn weer van start gegaan. In RADAR maandagavond aandacht voor de genomineerde commercials. Kijkers kunnen stemmen én nomineren op www.lodenleeuw.nl

De presentatie en eindredactie van RADAR is in handen van Antoinette Hertsenberg.

Voor meer informatie: www.trosradar.nl.